Geja

Snelle levering, artikel als verwacht

Vooraf een voorbeeld kaart aanvragen en ontvangen

matty

Super

Mooie kwaliteit en snel geleverd, en precies zoals bedoeld uitgevoerd.

Maria

Goede ervaring.

Makkelijk zelf kaarten te ontwerpen, helaas werkt de site niet goed op een Mac (safari). Ook betaalden we 11 euro extra voor tijdige bezorging. Post.nl zou voor 12.00 uur bezorgen, maar waren er om... Makkelijk zelf kaarten te ontwerpen, helaas werkt de site niet goed op een Mac (safari). Ook betaalden we 11 euro extra voor tijdige bezorging. Post.nl zou voor 12.00 uur bezorgen, maar waren er om 20 over 12.

Rouwvrouw Heleen Noels

Kaart ontwerpen prima maar de verzending via post NL is drama bij rouwkaarten. Het is daarom dat ik mijn kaarten niet meer via mycard ga bestellen

Mooie kaarten

Rolf

Prima website, waarbij je tussentijds resultaten kunt opslaan en later bewerken. Mooie gedrukte rouwkaart, op tijd in huis.

zie boven

Christine

Fantastische service

Merkten een fout op en hebben meteen telefonisch contact opgenomen

Monique

Duidelijk en zeer prettig bij telefonisch contact

De snelheid waarmee geleverd wordt

J. Heeremans

Uitstekende service. Snel & netjes geleverd. Goed bereikbaar bij problemen. De website kan nog iets gebruikersvriendelijker. Het (terug) bekijken van een aangemaakt kaart gaat niet altijd even... Uitstekende service. Snel & netjes geleverd. Goed bereikbaar bij problemen. De website kan nog iets gebruikersvriendelijker. Het (terug) bekijken van een aangemaakt kaart gaat niet altijd even soepel. Verder had ik wat problemen met inloggen hoorde ik bij de laatste bestelling dat er een site voor de gewone kaarten en een aparte voor de rouwkaarten. Jammer dat ik, bij een eerder telefonisch contact, hier nog niet op gewezen was.

Telefonisch zeer goed bereikbaar.

E.E.

Het is erg prettig dat jezelf de kaart kan ontwerpen.

Vooral het snelle versturen bij rouwpost.

Margret

Goed…heel tevreden

het product overtreft mijn verwachting