Usch

Heel goed

Goede kwaliteit

Ellen

Klantvriendelijk, goede service en mooi product

communicatie, zelfs op zondag.

Richard

Er wordt goed en snel gereageerd.

Het is goed dat er een proefdruk wordt gemaakt waardoor men kan zien hoe de kaart er echt uitziet.

Ina Steernberg

Fijn hoe gemakkelijk ik de kaart kon ontwerpen en hoe snel het werd geleverd. Complimenten.

ontwerp, verzenden en leveren

Lotte

Goede communicatie, net product geleverd. Erg tevreden.

Enorm aanbod aan kaarten, fijne en snelle communicatie. Voldoet aan alles wat je verwacht.

Yvonne de Kraay

Bestelling plaatsen ging makkelijk, ook het bewerken van de kaarten was leuk en makkelijk te doen.
Veel keus.

Telefonisch contact was snel en zeer behulpzaam in de nazorg van een dhl probleempje, via mail goed op de hoogte gehouden en alles werd uitstekend opgelost.

Joke

Zeer goed

Isa

Persoonlijk en hulpvaardig

Renate

makkelijk ontwerpen

Marianne

Mooie templates om uit te kiezen, mooie kwaliteit kaart.
Wel is de keuze voor papierdikte lastig als je er geen ervaring mee hebt. Daar kan nog iets meer informatie bij gegeven worden. Mooie templates om uit te kiezen, mooie kwaliteit kaart.
Ook toevoegen dat de envelop standaard een rouwrand heeft. De enveloppen zie je op de foto's alleen aan de binnenkant.

Ik werd gebeld omdat ze nog een advies hadden over de lay-out naar aanleiding van onze bestelling. Dat vond ik professioneel. De levering was heel erg snel en precies conform afspraak qua... Ik werd gebeld omdat ze nog een advies hadden over de lay-out naar aanleiding van onze bestelling. Dat vond ik professioneel. De levering was heel erg snel en precies conform afspraak qua leveringstijd.