W

Telefonische hulp prima, kaarten snel geleverd.

Klantgericht!

Marion

Gebruiksvriendelijke website

Lesley

Drukwerk rondom uitvaart keurig verzorgd

buitengewoon vriendelijk en servicegericht. Goede oplossing geboden toen een zending bij de bezorgdienst vertraging had opgelopen, zodat we het drukwerk toch nog tijdig voor de uitvaart binnen... buitengewoon vriendelijk en servicegericht. Goede oplossing geboden toen een zending bij de bezorgdienst vertraging had opgelopen, zodat we het drukwerk toch nog tijdig voor de uitvaart binnen hadden. Zeker een aanrader!

Wil

Makkelijk bestelproces en tijdige levering van kaarten.

Kwaliteit

Wendy

Mooie rouwkaarten voor een goede prijs

Erg makkelijk te maken en niet duur

Tanja

Een uitstekende ervaring.

Geweldige betrokken service. Het uiteindelijke product is prachtig geworden!

Chieneke

Uitstekende ervaring

overzichtelijke site en bestelmogelijkheden
hele snelle service

Vincent

Helemaal tevreden over de rouwkaarten die we zelf samengesteld hebben.

Veel keus. Makkelijk te maken. Snel geleverd. Goede kwaliteit. Gewoon helemaal goed. Geen minpunten.

Judith

Heel goed!

Makkelijk programma om zelf kaart te ontwerpen

Edmond

Wij hebben allereerst voor ons zelf een proefafdruk gemaakt via de site van MyCards. De proefafdruk kon worden opgeslagen en daarna nog worden aangepast. Dat werkte erg makkelijk. Met de aanwezige... Wij hebben allereerst voor ons zelf een proefafdruk gemaakt via de site van MyCards. De proefafdruk kon worden opgeslagen en daarna nog worden aangepast. Dat werkte erg makkelijk. Met de aanwezige sjablonen konden wij prima uit de voeten.
Nadat wij de definitieve versie hadden opgemaakt hebben wij de kaarten en de enveloppen besteld. Deze waren goed 2 dagen later in ons bezit. Keurig verpakt. De kwaliteit van de kaarten en de enveloppen was prima.

Goede werking van de site.
Snelle levering.
Goede kwaliteit.