J. Heeremans

Uitstekende service. Snel & netjes geleverd. Goed bereikbaar bij problemen. De website kan nog iets gebruikersvriendelijker. Het (terug) bekijken van een aangemaakt kaart gaat niet altijd even... Uitstekende service. Snel & netjes geleverd. Goed bereikbaar bij problemen. De website kan nog iets gebruikersvriendelijker. Het (terug) bekijken van een aangemaakt kaart gaat niet altijd even soepel. Verder had ik wat problemen met inloggen hoorde ik bij de laatste bestelling dat er een site voor de gewone kaarten en een aparte voor de rouwkaarten. Jammer dat ik, bij een eerder telefonisch contact, hier nog niet op gewezen was.

Telefonisch zeer goed bereikbaar.

E.E.

Het is erg prettig dat jezelf de kaart kan ontwerpen.

Vooral het snelle versturen bij rouwpost.

Margret

Goed…heel tevreden

het product overtreft mijn verwachting

h.burggraaff

Heel fijn om onze rouwkaart zelf vorm te geven

bereikbaarheid, en reactietijd op mail

Marlies

Goed assortiment van kaarten veel keus

Goede berichtgeving, betaling en versturen

Martin

Uiteindelijk is het gelukt een bruikbaar ontwerp te maken. Voor ons was het erg moeilijk een keuze te maken uit de papiersoorten en enveloppen. Zonder hulp van een bevriende externe grafische... Uiteindelijk is het gelukt een bruikbaar ontwerp te maken. Voor ons was het erg moeilijk een keuze te maken uit de papiersoorten en enveloppen. Zonder hulp van een bevriende externe grafische vormgever was het niet gelukt. Het zou fijn zijn als jullie helpdesk over deze kwaliteiten zou beschikken. De afhandeling van de bestelling was snel en helemaal in orde.

Mooie voorbeelden voor ontwerp. Snelheid en accuratesse.

JOHN

Prima service

Foutloos teksten.

Ling

Mooie bedankkaart mogen maken na het overlijden van mijn oma. Helaas zit er een streepje op het ontwerp van de kaart (magnolia bedankt kaart), die ik niet zag tijdens het ontwerpen. Deze was jammer... Mooie bedankkaart mogen maken na het overlijden van mijn oma. Helaas zit er een streepje op het ontwerp van de kaart (magnolia bedankt kaart), die ik niet zag tijdens het ontwerpen. Deze was jammer genoeg te zien op alle kaarten. Ik hoop dat jullie deze kunnen verwijderen voor toekomstige klanten. Daarnaast waren af en toe drukvlekjes zichtbaar op kaarten en enveloppen.

snelle levering

Marianne

Heel prettige ervaring.

Duidelijke, snelle communicatie. Professioneel en heel veel mogelijkheden.

John

Prima service en prima kwaliteit

Controleren goed en leveren snel!