OM Advocatuur

Eigenlijk alleen maar positief. Tracker werkt bijna altijd en weergave is betrouwbaar

redelijke prijs-prestatie

Eerste levering en service prima en professioneel.

Service prima.

Nvt

Via CoolBlue België kochten wij een GPS-tracker aan. Toen het toestelletje niet onmiddellijk online geraakte, heeft MyGPSTracker het probleem vanop afstand snel opgelost. Achteraf was er nog een... Via CoolBlue België kochten wij een GPS-tracker aan. Toen het toestelletje niet onmiddellijk online geraakte, heeft MyGPSTracker het probleem vanop afstand snel opgelost. Achteraf was er nog een probleem met het laden van de tracker en op geen tijd kreeg ik een nieuwe toegestuurd. Tot nu toe heb ik enkel positieve ervaringen met dit bedrijf.

De snelle en vriendelijke reactie op een email, de bereidwilligheid en snelheid waarmee een probleem dat ik had met een tracker werd opgelost, kortom: goede service.

Op de website vond ik niet hoe je na betaling van een abonnementsformule aan een factuur geraakt.

Zeer positief. Snel antwoord op mails.

Vriendelijk, snel, correct

Voorlopig niet. Alles duidelijk vermeld op hun site

Alles oke

Behulpzaam

Guy Ermes

Na betaling is de tracker een paar dagen later in werking gezet

?

Prima dienst

Goede after sales

Zeer goede ervaring. Tracker functioneerde niet goed, maar werd gelijk opgelost,

Goede service

App kan nog beter uitgevoerd worden

KIs-solutions

SLECHT !
Tracker besteld op Zondag morgen 09/07/2017
Nog extra leveringskosten betaald !
Op donderdag 13/07/2017 nog steeds niets ontvangen
Telefonische contactname : eerst...
SLECHT !
Tracker besteld op Zondag morgen 09/07/2017
Nog extra leveringskosten betaald !
Op donderdag 13/07/2017 nog steeds niets ontvangen
Telefonische contactname : eerst wist men van niets, dan kon het zijn dat het van een ander magazijn moet komen, dan was de betaling zogezegd niet in orde ( had wel bewijs van Paypal dat direct betaald was...).
Uiteindelijk heeft men het doorgegeven aan de achterliggende dienst...
Vijf minuten later : Uw bestelling is verzonden.
Dd. vandaag Vrijdag 14/07/2017 : hoopvol in verwachting op levering. Ik stuur hem zowieso terug

Neen

Alles

Reactie My GPS Tracker:

Beste Klant
Ik begrijp uw review niet geheel.
Volgens onze systemen heeft u de bestelling op 11-7-2017 om 20:08 geplaatst.
Daarvoor heeft u geen verzendkosten hoeven te betalen, dat...
Beste Klant
Ik begrijp uw review niet geheel.
Volgens onze systemen heeft u de bestelling op 11-7-2017 om 20:08 geplaatst.
Daarvoor heeft u geen verzendkosten hoeven te betalen, dat hoeft bij geen enkele van onze producten.
Daarbij is het inderdaad zo, dat deze bestelling de 12 Juli verzonden had moeten worden. Dat is helaas niet gelukt. Dat is onze fout en daarvoor maken wij onze excuses.
Hij is gisteren ( 13 Juli ) wel alsnog aan u verzonden met spoed. en word volgens onze track en trace vandaag afgeleverd bij u. Wij hebben reeds bericht gehad dat hij bij de postbode op de route zit.
Als u het apparaat wil terugsturen, kunt u het pakket altijd weigeren. Na ontvangst zullen wij de zending meteen crediteren.
Met Vriendelijke Groet,
My GPS Tracker