Arak Transport V.O.F

Ik heb een transportbedrijf met 4 voertuigen. Sinds een paar maanden maak ik gebruik van de diensten van My GPS Tracker. Met de oplossing van My GPS Tracker zijn mijn voertuigen 24/7 beveiligd tegen... Ik heb een transportbedrijf met 4 voertuigen. Sinds een paar maanden maak ik gebruik van de diensten van My GPS Tracker. Met de oplossing van My GPS Tracker zijn mijn voertuigen 24/7 beveiligd tegen diefstal en kan ik altijd inzien waar er gereden is en de hoeveelheid kilometers die zijn gemaakt. Als ik vragen heb worden deze altijd dezelfde dag nog beantwoord en opgelost. Zoek je een oplossing voor je kilometer en rittenregistratie of track&trace, kies dan voor My GPS Tracker.

TKW bv

Doen wat ze zeggen!

Snelle service

heel af en toe staat web portal stil. dus geen real time op dat moment.

CCF transpport services

Heb al een behoorlijk aantal jaren meerdere Trackers van dit bedrijf en in al die jaren heeft het bijzonder goed gewerkt.
Het doet precies wat ik wil en dat is in real time zien waar een...
Het doet precies wat ik wil en dat is in real time zien waar een voertuig is en, indien nodig, controleren of een voertuig op een adres is of was waar het moet of moest zijn.
Slechts éénmaal is het voorgekomen dat het systeem even uit de lucht was en verklaarbaar door een systeem update op hun server.
Bij elk telefonisch contact ben ik direct en adequaat geholpen, niets meer dan lof.

Ter zake kundig en mee helpen het juiste product te vinden die voldoet aan de vraag.

M. Asper

Meer dan goed. Helaas begaf onze GPS 3.0 het na 2 jaar trouwe dienst.
Na telefonische overleg heb ik hem opgestuurd. 4 dagen later had ik hem weer terug met een nieuwe accu.
toen ik...
Meer dan goed. Helaas begaf onze GPS 3.0 het na 2 jaar trouwe dienst.
toen ik belde of daar nog kosten aan verbonden waren. Kreeg ik te horen dat het eigenlijk geen garantie was, maar dat het wel goed was zo.
ik kan er dus niks anders van maken, dan dat service hoog in het vaandel staat bij dit bedrijf.

goeie service

geen idee

Tevreden en blije klant

Snelle levering en goed product. Ik heb niet gekeken of zij de goedkoopste zijn maar alles werkt perfect en is ruimschoots naar verwachting. De App en de website werken perfect en de producten zijn... Snelle levering en goed product. Ik heb niet gekeken of zij de goedkoopste zijn maar alles werkt perfect en is ruimschoots naar verwachting. De App en de website werken perfect en de producten zijn direct te gebruiken. Ik heb twee trackers en zou ze iedereen aanraden.

Keurig en correcte behandeling. Zelfs tussen de feestdagen toch nog onze bestelling mogen ontvangen.

Ik denk dat mijn vorige opmerking al veel zeggend is.

Zo door blijven gaan met deze sterke service. Hiermee wordt een perfect visitekaartje afgegeven.

Zeer snelle levering en altijd een oplossing mocht er een probleem zijn

Zeer goede service

J&D Koppers BV

Ervaringen zijn goed, word goed geholpen als ik vragen heb.
zo en af en toe werkt de GPS niet helemaal correct maar later kan je dan wel de juiste route terug zien.

dat je niet vast zit aan een abonnement. je hebt de kosten dan zelf in de hand

ik heb niet echt een punt waarvan ik zeg dat zou nu beter kunnen!

Opa

Goede ervaring

ze doen wat er word belooft

nee