Pieter

Snelle hulp bij vragen, snelle service.

Duidelijke informatie

Richtlijnen opstellen voor aanmaak wachtwoord.
In de app heb je minder mogelijkheden dan op de website. Dit vind ik jammer.

Makkelijk bestellen via de webshop

simpele website, waar je snel kunt bestellen

Kees Scholten

Niet ervaren. weten niet wat ze verkopen. wat er op de website staat is anders dan wat je gestuurd krijgt. zeer slechte gebruik aanwijzing klopt totaal niet met met het artikel waar het overgaat.

snelle levering

medewerkers beter informeren over de verkochte apparatuur. web winkel alle fouten over de producten een keer staat er geen batterij ondersteuning en bij Extra informatie wel batterij ondersteuning... medewerkers beter informeren over de verkochte apparatuur. web winkel alle fouten over de producten een keer staat er geen batterij ondersteuning en bij Extra informatie wel batterij ondersteuning en ga zo maar door

Prima. tot nu nog geen contact

eenvoud van de applicatiesik

ik heb mijn tracker 3 jaar geleden gekocht. Ik mis op de site de specifieke handleiding met foto van de tracker. Ik weet nu nog steeds niet het onderscheid tussen de aan en uit knop enerzijds en de... ik heb mijn tracker 3 jaar geleden gekocht. Ik mis op de site de specifieke handleiding met foto van de tracker. Ik weet nu nog steeds niet het onderscheid tussen de aan en uit knop enerzijds en de alarmknop anderzijds.

D. Slagter

Slechte aftersale. Onvoldoende info met betrekking tot het product en wanneer je erom schriftelijk om vraag wordt er niet goed gelezen dus geen goede of onvolledige antwoorden. Telefonisch... Slechte aftersale. Onvoldoende info met betrekking tot het product en wanneer je erom schriftelijk om vraag wordt er niet goed gelezen dus geen goede of onvolledige antwoorden. Telefonisch onbereikbaar terwijl ze beweren van wel. Ook doen ze voorkomen dat het een "grote" organisatie is maar volgens mij is het een "aanhuis" webwinkeltje.

Telefonische bereikbaarheid met 100% verhogen. Met andere woorden, de telefoon bemannen ipv een bandje af laten spelen. HeB op verschillende dagen en verschillende tijdstippen gebeld en telkens dat... Telefonische bereikbaarheid met 100% verhogen. Met andere woorden, de telefoon bemannen ipv een bandje af laten spelen. HeB op verschillende dagen en verschillende tijdstippen gebeld en telkens dat bandje en dan wordt verbinding verbroken. Ivm werking zou ik het mijn clubleden aanbevelen (600+) maar dat doe ik maar niet.

Zorgsaam zorggroep

Goede snelle reactie bij problemen.
Helpdesk goed bereikbaar (binnen de gestelde uren) vriendelijk en adequate hulp op afstand.

Systeem werkt prima en is erg nauwkeurig.

Ctj Rooijakkers

Goede ervaring met het bedrijf , gaf na een vraag van mij snel antwoord en zo werkte mijn tracker prima

Kan ik niet goed over ordelen want ik bestelde het via een derde partij.

De mogelijkheid te zien hoeveel stroom in het apparaatje zit werk voor mij niet

Paru BHV opleidingscentrum

Snelle afwikkeling

schoppe danny

Ik heb zelf nog geen contact met het bedrijf gehad .
maar de registratie liep vlot en zonder problemen

de duidelijkheid op de website
hun prijs voor de prodcuten

ik zo het op plrijstellen dat de handleidingen nog duidelijker worden uit gewerkt .
heb voor bepaalde instelling toch wat moeten zoeken voor ik ze door had hoe het moest

Ben wel blij mee

Snel en kwalitatief