Pieter van Dee

Nog geen idee hoe de reaktie is op mijn klacht omdat de tracker in zijn geheel niet werkt.

Nee, nog niet bekend mijn klacht is nog niet opgelost.

Ja, dat heb ik zeker. Indien een apparaat aantoonbaar ( geeft een gehele foutieve lokatie op van zo'n 4 jaar geleden ) niet goed is dan zou het bevoordelijk zijn gelijk een nieuwe te sturen. Later... Ja, dat heb ik zeker. Indien een apparaat aantoonbaar ( geeft een gehele foutieve lokatie op van zo'n 4 jaar geleden ) niet goed is dan zou het bevoordelijk zijn gelijk een nieuwe te sturen. Later kan het probleem dan wellicht met het oude apparaat intern worden opgelost. De klant moet nu wachten en in mijn geval ga ik straks voor een 3-tal maanden naar het buitenland en dan zou het prettig zijn als het apparaat werkt.

Over het algemeen ok. Sporadisch werkt de portal niet.

Het ging om het aanschaffen van "tegoed". Dat is gewoon gelukt

Up time van de portal verbeteren.

Oke

Nvt

Nvt

Vendrig Liquid Solutions B.V.

Snelle levering, echter setje niet compleet. (schroefjes niet geleverd voor het dichten van het klepje bij de laadaansluiting, geen gebruiksaanwijzing) kan ook niet vinden hoe het met de... Snelle levering, echter setje niet compleet. (schroefjes niet geleverd voor het dichten van het klepje bij de laadaansluiting, geen gebruiksaanwijzing) kan ook niet vinden hoe het met de instellingen zit, de instelling voor het aantal keren per 24 uur dat je een melding krijgt, ook heb ik een vraag of deze altijd automatisch een melding geeft als de unit verplaatst word.

Snelle levering en goed contact via telefoon.

Set kompleet leveren en betere gebruiksinstructie

Elbers

Prima bedrijf en goede service

Wordt steeds op de hoogte gehouden van vernieuwingen

Nee alles naar wens

Goede nazorg

De goede nazorg

weet niet

Gerard Broekhuis

Goede service en bereid om vragen te beantwoorden binnen korte tijd.

Doordat er niet rechtstreeks is besteld nemen ze toch de service van het andere bedrijf over, dat zegt genoeg.

Zorgen dat ze beter op internet zijn te vinden,nu kom je er via een klant van hen dat zij eigenlijk leverancier van het product zijn.

OK

Service