Gerard Broekhuis

Wij hebben enkele jaren gebruik gemaakt van My GPS Tracker en maken er vanwege bedrijfsbeëindiging geen gebruik meer van, wel wil hen complimenteren voor gebruik , bereikbaarheid en een geweldige... Wij hebben enkele jaren gebruik gemaakt van My GPS Tracker en maken er vanwege bedrijfsbeëindiging geen gebruik meer van, wel wil hen complimenteren voor gebruik , bereikbaarheid en een geweldige service. Een betrouwbaar systeem en zeker aan te bevelen.

Goede berijkbaarheid

Reddingsbrigade Den Helder

Spoedige levering en uitstekende service. De geleverde sets zijn eenvoudig in de aansluiting en de werking via het portaal gaat erg soepel. Ook het opwaarderen van het abonnement gaat eenvoudig.

Werking, handleiding, webportal

App niet beschikbaar voor alle androidtoestellen.

Prima Service

Komen afspraken na

Abonnement wel wat prijzig voor particulier

True Europe

Geweldig bedrijf

Efficiënte en snelle service

N.V.T

peter mulder

Super bedrijf top!!!

komt afspraak na en zijn zeer goede producten

geen ga zo door

SvdB

Voor de boot een GPS tracker besteld. Naar aanleiding van mijn vragen werd er snel en adequaat gereageerd. Ook het persoonlijk contact was prettig. Tot mijn verbazing werd ik zelfs na ca. twee weken... Voor de boot een GPS tracker besteld. Naar aanleiding van mijn vragen werd er snel en adequaat gereageerd. Ook het persoonlijk contact was prettig. Tot mijn verbazing werd ik zelfs na ca. twee weken gebeld of alles goed was verlopen en of er nog vragen waren. Al met al prima klantervaring. Product zelf werkt ook prima en de toelichting in de gebruikshandleiding is helder en 'to the point'!

Heldere uitleg en inzichtelijke prijsstelling

Wellicht nog iets meer inspelen op de seizoensgebondenheid van plezierjachten. In de winter staat immers een groot deel op de kant en dan is er minder behoefte aan een tracker als de boot toch geen... Wellicht nog iets meer inspelen op de seizoensgebondenheid van plezierjachten. In de winter staat immers een groot deel op de kant en dan is er minder behoefte aan een tracker als de boot toch geen kant op kan.

Abdel

Hallo allemaal,

Hallo allemaal,

Ik wil graag mijn dank via dit medium uitspreken aan het team van My GPS Tracker. Ik had op zeer korte tijd een tracker oplossing nodig. Bestellen zou 24 uur duren. Dat was bedrijfsmatig te laat voor mij. Dus besloot ik eens te bellen en te vragen of men kon helpen. Ik ben perfect geholpen. In 1 uur tijd kon ik een medewerker op pad sturen om een complete tracker oplossing op te halen. Tevens is mijn bijbehorende trackeraccount geüpdatet, zodat ik meteen door kon gaan met waar ik even vastliep. Deze service heeft een sterke indruk op mij achtergelaten.

Bedankt jongens!

Klantgerichte service

Doorgaan op deze weg

Vera

Al heel wat jaren, maak ik tot volle tevredenheid gebruik van verschillende GPS trackers. Dit bevalt heel erg goed. Contact met het bedrijf verloopt op een heel plezierige manier.

Zeer klantvriendelijk, duidelijke website en prima producten.

Helemaal prima.

prive

Zowel bij de productkeuze als verlengingen ed. altijd goede en snelle ondersteuning. Product werkt prima en heeft gedurende jaren nooit storingen of iets dergelijk gehad. Tracker zat in onze... Zowel bij de productkeuze als verlengingen ed. altijd goede en snelle ondersteuning. Product werkt prima en heeft gedurende jaren nooit storingen of iets dergelijk gehad. Tracker zat in onze reisauto en was voor thuisfront leuk om te zien waar wij waren en voor ons een extra beveiliging in geval van diefstal. Nooit van toepassing geweest, gelukkig.

Kwaliteit, werking via Website (overal bereikbaar) en service.

Tuin & Groenverzorging Bruisten B.V.

Goede service

Service