Roel van Tiel

Perfecte service, scherpe prijs, snelle levering.

Perfecte service, scherpe prijs, snelle levering.

Enige aandachtspuntje: chauffeur was wat verhinderd en hiervoor moest zelf worden na gebeld. Overigens werd ik daarna keurig teruggebeld over de status van de levering. Kan dit bedrijf dus bij iedereen van harte aanbevelen!

Scherpe prijs, snelle service.

Zelf pro-actief klanten bellen bij vertraging, zodat ook klanten die wellicht wat strakker in hun ontvangsttijden zitten niet voor onverwachte verrassingen worden geplaatst.

Tanja

Goed advies en sinds ik mijn Tempur matrassen heb, slaap ik weer heerlijk

Ruime keuze en goede voorlichting. Ook de levertijd was zoals afgesproken

Hartelijk dank!

P.A. Koster

Naar aanleiding van eerdere positieve reviews zijn wij terecht gekomen bij Truste in Amersfoort. Onze (hoge) verwachtingen werden niet teleurgesteld, Fred en Guust dachten heel goed mee om onze -... Naar aanleiding van eerdere positieve reviews zijn wij terecht gekomen bij Truste in Amersfoort. Onze (hoge) verwachtingen werden niet teleurgesteld, Fred en Guust dachten heel goed mee om onze - aanvankelijk vage - ideeën uit te werken. Wij wilden een boxspringset van Avek en een inloop garderobekast. Dat laatste ging niet zonder slag of stoot, meerdere malen gingen wij terug om de tekeningen toch weer te laten veranderen , hetgeen Fred en Guust met alle plezier deden. Uiteindelijk kwamen wij uit bij het Italiaanse merk Novamobili. Wat ook pleit voor het meedenken van Truste : zij waren bereid om de oude bedden en garderobekasten kosteloos af te voeren en deels opnieuw elders op te bouwen.
De uiteindelijke montage via Montrieurs ging zeer snel en professioneel. Voor kleine puntjes zijn de heren van Montrieurs nog 2 x langs geweest, dus ook uitstekende nazorg.
Wij zijn uiterst content met onze Avek bedden en Novamobili kasten , en kunnen Fred en Truste Amersfoort bij iedereen van harte aanbevelen!!

Klantgericht, klantvriendelijk, meedenken in oplossingen, service, kwaliteit producten, goed bereikbaar(ook via de mail)

Ik zou niets kunnen bedenken

Beste Fam Koster,
Hartelijk dank. Wij zijn blij met het resultaat en dat u tevreden bent.
Met vriendelijke groeten,
Truste Slaapcomfort

Jan

Gisteren zaterdag bij Trust Amersfoort geweest. Na ca. 10 min wachten eindelijk een verkoper gezien, die naar voren kwam om iets te pakken. Geen begroeting ook geen enkel woord gezegd, voordat hij... Gisteren zaterdag bij Trust Amersfoort geweest. Na ca. 10 min wachten eindelijk een verkoper gezien, die naar voren kwam om iets te pakken. Geen begroeting ook geen enkel woord gezegd, voordat hij terug naar achteren liep. Blijkbaar niet in enig verkoop geïnteresseerd, als hij al bezig was. Hadden we allebegrip. Nu zijn wij zwaar teleur gesteld de winkel uitgelopen. Gemiste kans.

Beste Jan,
Beste Jan,
Inmiddels hebben wij hier met u al eerder over gesproken per email. Ik zie uw email als opbouwde kritiek en neem deze ook zeker mee in onze evaluaties hier intern. Ik snap dat u een andere benadering had gewenst die zaterdag, maar op het drukste moment van de dag met drie verkopers in gesprek met andere mensen is 10 minuten wachten nu eenmaal niet te voorkomen. De verkoper had u inderdaad gedag kunnen zeggen en dat zijn we hier ook gewenst.
Ondanks dat denk ik dat het aantal sterren dat u geeft niet terecht is. U heeft ons assortiment niet kunnen beoordelen in 10 minuten, afhalen en bezorgen is nooit bij ter sprake gekomen, levertijd kunt niet over oordelen net als het advies dat wij geven.
Hopelijk kunt u over de uitglijder van de verkoper heen stappen en een keer bij langs komen, dan drinken we een kop koffie of thee in de hoop ik dat u uw sterren aan kunt passen.
Truste Slaapcomfort.

Hans Janssen

Aanvankelijk wat problemen met de boxspring van Norma, door faillissement van de fabrikant wel even moeten wachten op een oplossing. Inmiddels kosteloos nieuwe boxsprings van Avek geleverd gekregen,... Aanvankelijk wat problemen met de boxspring van Norma, door faillissement van de fabrikant wel even moeten wachten op een oplossing. Inmiddels kosteloos nieuwe boxsprings van Avek geleverd gekregen, prima service!
De levertijd van de Norma was niet volgens de afspraak, bij de Avek ging dat uitstekend.

De orderbevestigingen mogen wat completer en duidelijker worden ingevuld.

Bas

Onlangs een Eastborn boxspring aangeschaft. Ik slaap weer heerlijk. Prima service waarbij ik samen met Fred in een prettig gesprek goed geïnformeerd ben over de beste mogelijkheden binnen mijn budget.

Ze nemen de tijd voor je

Olivier K

Wij hebben 2 Vispring matrassen gekocht bij Truste. Wij wonen in Leiden maar toch naar Amersfoort gegaan omdat vrienden van ons ook bij Truste een Vispring bed hadden gekocht.

In de...

In de winkel, in het begin, goed geholpen door verkoper maar aan het eind tijdens de afhandeling moest de vaart er in want verkoper bleek weg te moeten voor een afspraak.
Wij hadden aangegeven dat de matrassen op een verstelbare bedbodem zou komen. Geen probleem zei verkoper. Thuis gekomen toch eens nakijken of dit wel klopt. Volgens website fabrikant is gekochte matras (Baronet) NIET geschikt voor onze bedbodem!!
Gebeld met verkoper: hij gaf aan voor ons matras Recline te hebben besteld....die is geschikt voor verstelbare bodem zoals wij hebben.
Ik gaf aan de Baronet te hebben besteld....die hebben wij ook getest in de winkel.
Verkoper: Model Recline en Baronet zijn dezelfde matras.
Ik dus maar eens bij andere Vispring dealer nagevraagd en op website fabrikant gekeken.
Is dus NIET dezelfde matras!!
Weer gebeld met verkoper: ‘ik zet het voor u om naar Baronet, aangepast voor verstelbare bodem.

Na uren online checken en bij concurrent navragen komt het dus uiteindelijk goed.

Irritant was het ‘misleiden’ (Model Baronet en Recline zijn hetzelfde) en de nogal nonchalante houding van de verkoper tijdens de verschillende telefoongesprekken.

N.B. Tijdens de levering stond op bijgeleverde factuur de verkeerde matrassen vermeld! (inderdaad....model Recline)
Voordat het juiste model Baronet op de factuur stond was ik weer 2 telefoontjes en een email verder....

Volgende keer zoeken wij het zeker dichter bij huis....!!

Goede website.

1/ Informeer je klant eerlijk en duidelijk (en als je weg moet draag het verkoopgesprek dan over aan een collega)
2/ vraag bij verkoop t.w.v. 3.500 euro niet nog eens 30 euro om de oude...
2/ vraag bij verkoop t.w.v. 3.500 euro niet nog eens 30 euro om de oude matrassen af te voeren.

Beste heer Kle,
Beste heer Kle,
Vervelend om te moeten zien dat u review niet positief is. Wij doen er alles aan om een bestelling goed, vlot en netjes af te handelen. Als ik uw review lees heb enkel het idee dat de verwarring is ontstaan bij het woord recliner. Deze matras is veel verkocht voor electrische bodems en is misschien genoemd om aan te geven dat wij de matras voor electrisch verstelbare bodems hebben besteld. (Wat wij hebben aangegeven)
Waar het uit eindelijk om gaat is het goed, netjes en snel leveren van uw bestelling, want u heeft ontvangen wat u heeft besteld en dat hebben op verschillende manieren aangeven en laten zien.
Ik ben dan ook van mening dat het afraden om bij truste te kopen te zwaar weegt als review.
Bij Truste Slaapcomfort staat de behandeling van onze klanten voorop net als de uitlevering van onze producten. Daar werken al 15 jaar aan en doen wij met passie en plezier.
Hopende op een nette herziene van uw review wens ik u veel pleziuer met uw aanschaf.

Trudy van Hamont

Vreemd zie hier goede beoordelingen staan met nog wel 5 sterren erbij . Klant vriendelijk ja zeker wel tot aan de verkoop en de deur .
Onze ervaring is toch iets anders helaas .
Koop...
Onze ervaring is toch iets anders helaas .
Koop voor 4500 euro en bed maar service ?? Welke service . Bij verkoop wordt gezegd levertijd 8 tot 10 weken met uitloop van 12 weken . Na zelf bellen komt het waarschijnlijk over 14 weken . Uiteindelijk ook weer na zelf te informeren in week 15 staat het ergens ? Maar waar . Weer zelf bellen , ze bellen zelf nooit terug al zeggen ze van wel .Nou gevonden en in week 16 wij blij het bed wordt bezorgd op maandag 15 april Nu gaat het om een eclectische Tempur bed wat uit twee losse bedden bestaat , bij het ene bed zijn de poten er niet bij geleverd en bij het andere bed doet het elektrische gedeelte het niet . Ach ff nood poten eronder , ( hoogte verschil ) moet kunnen voor een nachtje toch . Tja de Travo kapot . Gaat goed komen . De poten zijn op voorraad en de Travo ook vast geen probleem . Nu is het al weer donderdag en weer horen we niets en gaan zelf maar weer bellen ,wij willen toch wel graag dat het in orde komt . Krijg ik weer iemand anders aan de telefoon , kan er niets over vinden hoor ik hem zeggen . Val even in , oké kan gebeuren . Ik geef aan dat ik teleurgesteld ben en boos , ik zal geen reclame maken voor uw zaak zeg ik . Nou dat moet u zelf weten zegt die meneer dan . Tja dat is zo maar het geeft wel aan dat ze hier over service een hele andere definitie hebben . Nu weer afwachten wordt vanmiddag terug gebeld (zeggen ze ) anders met de Pasen er tussen zal het wel weer volgende week worden . Nee van service hier absoluut geen sprake , sterker nog wij zijn de vervelende klanten . De sterren die u hier ziet staan geven ze waarschijnlijk aan zichzelf net als de recensies die ze zelf schrijven .

klant serieus nemen met klacht en niet nonchalant antwoorden .

Ingeborg B.

Per toeval nadat ik Fred van der Veer ontmoette op de voorjaarsfair op Kasteel Groeneveld in Baarn, kwam ik in contact met Carpe Diem bedden. Ik heb nadat ik 30 jr geleden een ernstig ongeluk had... Per toeval nadat ik Fred van der Veer ontmoette op de voorjaarsfair op Kasteel Groeneveld in Baarn, kwam ik in contact met Carpe Diem bedden. Ik heb nadat ik 30 jr geleden een ernstig ongeluk had meegemaakt, een schouder die niet meer geopereerd kan worden omdat het dan nog slechter wordt dan het al is. Ik sliep al 15 jr op een verstelbare Hāstens 180x210 met alle opties die er op konden zitten. Echter ik kon de laatste 4 jaren steeds slechter slapen op het bed vanwege mijn schouder. Het matras was te hard en ik heb toen mijn matras vervangen voor een Tempur, maar ook dat voldeed niet meer. Elke keer als ik mij op mijn schouder draaide, werd ik wakker van de pijn. Gek werd ik ervan, hoe dit op te lossen? En toen kwam de ontmoeting met Fred en Carpe Diem bedden. Hij gaf mij een heel duidelijk uitleg hoe de matrassen van Carpe Diem werken en ik heb proefgelegen en dat voelde heel goed, ik had geen pijn aan mijn schouder toen ik erop draaide. Nadat ik wat folders mee naar huis heb genomen en goed heb nagedacht heb ik een afspraak gemaakt in Amersfoort. Doordat ik nu een halve eeuw achter de rug heb, heb ik meegenomen dat ik toch wel weer een verstelbaar bed wil met alle opties. Dus het is de Vinga geworden met die prachtige ledlampjes in de pootjes en ik kan hem besturen met een app op mijn iPhone :)
Mijn oude Hāstens is opgehaald en afgevoerd door Fred, dus daar had ik geen omkijken naar.
Ik slaap weer zo lekker, geen pijn meer in mijn slaap dat is echt een verademing. Ik ben gewoon weer uitgerust als ik opsta!
Fred, super bedankt voor je geduld en goed advies en het prachtige boeket!

Zeer klantvriendelijk, neemt alle tijd voor je, laat duidelijk de verschillen zien, is eerlijk over voor en nadelen en denkt echt met je mee. Zeer deskundig. Ook hebben ze heerlijke koffie!

Mona Bosman

Geweldige winkel! Uitstekend advies, en supersnelle levering. Een absolute aanrader!!

Zeer tevreden over alles. Van aankoop tot levering.