Assortiment
Afhalen / bezorgen
Deskundig advies
Prijs / kwaliteit verhouding

Jan

Gisteren zaterdag bij Trust Amersfoort geweest. Na ca. 10 min wachten eindelijk een verkoper gezien, die naar voren kwam om iets te pakken. Geen begroeting ook geen enkel woord gezegd, voordat hij terug naar achteren liep. Blijkbaar niet in enig verkoop geïnteresseerd, als hij al bezig was. Hadden we allebegrip. Nu zijn wij zwaar teleur gesteld de winkel uitgelopen. Gemiste kans.

Reactie Truste Slaapcomfort:

Beste Jan,
Inmiddels hebben wij hier met u al eerder over gesproken per email. Ik zie uw email als opbouwde kritiek en neem deze ook zeker mee in onze evaluaties hier intern. Ik snap dat u een andere benadering had gewenst die zaterdag, maar op het drukste moment van de dag met drie verkopers in gesprek met andere mensen is 10 minuten wachten nu eenmaal niet te voorkomen. De verkoper had u inderdaad gedag kunnen zeggen en dat zijn we hier ook gewenst.
Ondanks dat denk ik dat het aantal sterren dat u geeft niet terecht is. U heeft ons assortiment niet kunnen beoordelen in 10 minuten, afhalen en bezorgen is nooit bij ter sprake gekomen, levertijd kunt niet over oordelen net als het advies dat wij geven.
Hopelijk kunt u over de uitglijder van de verkoper heen stappen en een keer bij langs komen, dan drinken we een kop koffie of thee in de hoop ik dat u uw sterren aan kunt passen.
Truste Slaapcomfort.

Score voor Truste Slaapcomfort: 0.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee