Assortiment
Afhalen / bezorgen
Deskundig advies
Prijs / kwaliteit verhouding

Trudy van Hamont

Vreemd zie hier goede beoordelingen staan met nog wel 5 sterren erbij . Klant vriendelijk ja zeker wel tot aan de verkoop en de deur .
Onze ervaring is toch iets anders helaas .
Koop voor 4500 euro en bed maar service ?? Welke service . Bij verkoop wordt gezegd levertijd 8 tot 10 weken met uitloop van 12 weken . Na zelf bellen komt het waarschijnlijk over 14 weken . Uiteindelijk ook weer na zelf te informeren in week 15 staat het ergens ? Maar waar . Weer zelf bellen , ze bellen zelf nooit terug al zeggen ze van wel .Nou gevonden en in week 16 wij blij het bed wordt bezorgd op maandag 15 april Nu gaat het om een eclectische Tempur bed wat uit twee losse bedden bestaat , bij het ene bed zijn de poten er niet bij geleverd en bij het andere bed doet het elektrische gedeelte het niet . Ach ff nood poten eronder , ( hoogte verschil ) moet kunnen voor een nachtje toch . Tja de Travo kapot . Gaat goed komen . De poten zijn op voorraad en de Travo ook vast geen probleem . Nu is het al weer donderdag en weer horen we niets en gaan zelf maar weer bellen ,wij willen toch wel graag dat het in orde komt . Krijg ik weer iemand anders aan de telefoon , kan er niets over vinden hoor ik hem zeggen . Val even in , oké kan gebeuren . Ik geef aan dat ik teleurgesteld ben en boos , ik zal geen reclame maken voor uw zaak zeg ik . Nou dat moet u zelf weten zegt die meneer dan . Tja dat is zo maar het geeft wel aan dat ze hier over service een hele andere definitie hebben . Nu weer afwachten wordt vanmiddag terug gebeld (zeggen ze ) anders met de Pasen er tussen zal het wel weer volgende week worden . Nee van service hier absoluut geen sprake , sterker nog wij zijn de vervelende klanten . De sterren die u hier ziet staan geven ze waarschijnlijk aan zichzelf net als de recensies die ze zelf schrijven .

klant serieus nemen met klacht en niet nonchalant antwoorden .

Score voor Truste Slaapcomfort: 0.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee