Assortiment
Afhalen / bezorgen
Deskundig advies
Prijs / kwaliteit verhouding

Ingeborg B.

Per toeval nadat ik Fred van der Veer ontmoette op de voorjaarsfair op Kasteel Groeneveld in Baarn, kwam ik in contact met Carpe Diem bedden. Ik heb nadat ik 30 jr geleden een ernstig ongeluk had meegemaakt, een schouder die niet meer geopereerd kan worden omdat het dan nog slechter wordt dan het al is. Ik sliep al 15 jr op een verstelbare Hāstens 180x210 met alle opties die er op konden zitten. Echter ik kon de laatste 4 jaren steeds slechter slapen op het bed vanwege mijn schouder. Het matras was te hard en ik heb toen mijn matras vervangen voor een Tempur, maar ook dat voldeed niet meer. Elke keer als ik mij op mijn schouder draaide, werd ik wakker van de pijn. Gek werd ik ervan, hoe dit op te lossen? En toen kwam de ontmoeting met Fred en Carpe Diem bedden. Hij gaf mij een heel duidelijk uitleg hoe de matrassen van Carpe Diem werken en ik heb proefgelegen en dat voelde heel goed, ik had geen pijn aan mijn schouder toen ik erop draaide. Nadat ik wat folders mee naar huis heb genomen en goed heb nagedacht heb ik een afspraak gemaakt in Amersfoort. Doordat ik nu een halve eeuw achter de rug heb, heb ik meegenomen dat ik toch wel weer een verstelbaar bed wil met alle opties. Dus het is de Vinga geworden met die prachtige ledlampjes in de pootjes en ik kan hem besturen met een app op mijn iPhone :)
Mijn oude Hāstens is opgehaald en afgevoerd door Fred, dus daar had ik geen omkijken naar.
Ik slaap weer zo lekker, geen pijn meer in mijn slaap dat is echt een verademing. Ik ben gewoon weer uitgerust als ik opsta!
Fred, super bedankt voor je geduld en goed advies en het prachtige boeket!

Zeer klantvriendelijk, neemt alle tijd voor je, laat duidelijk de verschillen zien, is eerlijk over voor en nadelen en denkt echt met je mee. Zeer deskundig. Ook hebben ze heerlijke koffie!

Score voor Truste Slaapcomfort: 5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja