Assortiment
Afhalen / bezorgen
Deskundig advies
Prijs / kwaliteit verhouding

Olivier K

Wij hebben 2 Vispring matrassen gekocht bij Truste. Wij wonen in Leiden maar toch naar Amersfoort gegaan omdat vrienden van ons ook bij Truste een Vispring bed hadden gekocht.

In de winkel, in het begin, goed geholpen door verkoper maar aan het eind tijdens de afhandeling moest de vaart er in want verkoper bleek weg te moeten voor een afspraak.
Wij hadden aangegeven dat de matrassen op een verstelbare bedbodem zou komen. Geen probleem zei verkoper. Thuis gekomen toch eens nakijken of dit wel klopt. Volgens website fabrikant is gekochte matras (Baronet) NIET geschikt voor onze bedbodem!!
Gebeld met verkoper: hij gaf aan voor ons matras Recline te hebben besteld....die is geschikt voor verstelbare bodem zoals wij hebben.
Ik gaf aan de Baronet te hebben besteld....die hebben wij ook getest in de winkel.
Verkoper: Model Recline en Baronet zijn dezelfde matras.
Ik dus maar eens bij andere Vispring dealer nagevraagd en op website fabrikant gekeken.
Is dus NIET dezelfde matras!!
Weer gebeld met verkoper: ‘ik zet het voor u om naar Baronet, aangepast voor verstelbare bodem.

Na uren online checken en bij concurrent navragen komt het dus uiteindelijk goed.

Irritant was het ‘misleiden’ (Model Baronet en Recline zijn hetzelfde) en de nogal nonchalante houding van de verkoper tijdens de verschillende telefoongesprekken.

N.B. Tijdens de levering stond op bijgeleverde factuur de verkeerde matrassen vermeld! (inderdaad....model Recline)
Voordat het juiste model Baronet op de factuur stond was ik weer 2 telefoontjes en een email verder....

Volgende keer zoeken wij het zeker dichter bij huis....!!

Goede website.

1/ Informeer je klant eerlijk en duidelijk (en als je weg moet draag het verkoopgesprek dan over aan een collega)
2/ vraag bij verkoop t.w.v. 3.500 euro niet nog eens 30 euro om de oude matrassen af te voeren.

Reactie Truste Slaapcomfort:

Beste heer Kle,
Vervelend om te moeten zien dat u review niet positief is. Wij doen er alles aan om een bestelling goed, vlot en netjes af te handelen. Als ik uw review lees heb enkel het idee dat de verwarring is ontstaan bij het woord recliner. Deze matras is veel verkocht voor electrische bodems en is misschien genoemd om aan te geven dat wij de matras voor electrisch verstelbare bodems hebben besteld. (Wat wij hebben aangegeven)
Waar het uit eindelijk om gaat is het goed, netjes en snel leveren van uw bestelling, want u heeft ontvangen wat u heeft besteld en dat hebben op verschillende manieren aangeven en laten zien.
Ik ben dan ook van mening dat het afraden om bij truste te kopen te zwaar weegt als review.
Bij Truste Slaapcomfort staat de behandeling van onze klanten voorop net als de uitlevering van onze producten. Daar werken al 15 jaar aan en doen wij met passie en plezier.
Hopende op een nette herziene van uw review wens ik u veel pleziuer met uw aanschaf.

Score voor Truste Slaapcomfort: 2.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee