Assortiment
Afhalen / bezorgen
Deskundig advies
Prijs / kwaliteit verhouding

P.A. Koster

Naar aanleiding van eerdere positieve reviews zijn wij terecht gekomen bij Truste in Amersfoort. Onze (hoge) verwachtingen werden niet teleurgesteld, Fred en Guust dachten heel goed mee om onze - aanvankelijk vage - ideeƫn uit te werken. Wij wilden een boxspringset van Avek en een inloop garderobekast. Dat laatste ging niet zonder slag of stoot, meerdere malen gingen wij terug om de tekeningen toch weer te laten veranderen , hetgeen Fred en Guust met alle plezier deden. Uiteindelijk kwamen wij uit bij het Italiaanse merk Novamobili. Wat ook pleit voor het meedenken van Truste : zij waren bereid om de oude bedden en garderobekasten kosteloos af te voeren en deels opnieuw elders op te bouwen.
De uiteindelijke montage via Montrieurs ging zeer snel en professioneel. Voor kleine puntjes zijn de heren van Montrieurs nog 2 x langs geweest, dus ook uitstekende nazorg.
Wij zijn uiterst content met onze Avek bedden en Novamobili kasten , en kunnen Fred en Truste Amersfoort bij iedereen van harte aanbevelen!!

Klantgericht, klantvriendelijk, meedenken in oplossingen, service, kwaliteit producten, goed bereikbaar(ook via de mail)

Ik zou niets kunnen bedenken

Reactie Truste Slaapcomfort:

Beste Fam Koster,
Hartelijk dank. Wij zijn blij met het resultaat en dat u tevreden bent.
Met vriendelijke groeten,
Truste Slaapcomfort

Score voor Truste Slaapcomfort: 5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja