Mirjam

In juni zou de schouwing plaatsvinden en in juli de plaatsing. Geen schouwing geweest (niet afgezegd), geen plaatsing geweest (niet afgezegd). Wekelijks telefonisch contact met de toezegging dat we... In juni zou de schouwing plaatsvinden en in juli de plaatsing. Geen schouwing geweest (niet afgezegd), geen plaatsing geweest (niet afgezegd). Wekelijks telefonisch contact met de toezegging dat we worden teruggebeld, maar tot nu toe zonder resultaat. Graag ontvangen wij de aanbetaling retour! Erg teleurgesteld in deze gang van zaken, mede gezien het feit dat plaatsing van de panelen op ons vorige huis in 2017 vlekkeloos verliep.

Beste Mirjam,
Beste Mirjam,
Bedankt voor uw bericht. Het is niet de bedoeling dat gemaakte afspraken zonder kennisgeving worden geannuleerd. Onze welgemeende excuses hiervoor. Wij zullen contact met u opnemen om uw opmerkingen te bespreken.
Steven van Sungevity

Sylvia Vrolijk

Wat een dramabedrijf, niet bereikbaar, komen afspraken niet na, reageren nergens op. Op de geplande dag van installatie komt niemand opdagen, Sungevity is niet bereikbaar en geeft geen gehoor, geen... Wat een dramabedrijf, niet bereikbaar, komen afspraken niet na, reageren nergens op. Op de geplande dag van installatie komt niemand opdagen, Sungevity is niet bereikbaar en geeft geen gehoor, geen excuus. Er wordt schade aangericht na installatie, de aardlek automaat is niet juist aangesloten (NIET CONFORM NEN1010). En bij overmaat van ramp valt de omvormer door blikseminslag uit. Ook nu geeft Sungevity weer niet thuis als ik om een prijsopgave vraag voor reparatie voor de verzekering. Mijn advies is, kijk ook eens naar de google reviews.

Ja en de reactie van Sungevity zal zijn:

Fijn dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. Het spijt ons heel erg dat de installatie zo moeizaam is verlopen. Omdat het op dit moment drukker is dan normaal. Kan het langer duren voordat er contact met u opgenomen wordt door onze medewerkers. Wij doen ons uiterste best om zo snel mogelijk op uw vragen te reageren.
Steven van Sungevity

Beste Sylvia Vrolijk,
Beste Sylvia Vrolijk,
Bedankt voor uw bericht. Vervelend om te horen dat u dit zo ervaart. Ik zie dat u contact heeft met de casemanager. De punten die u noemt worden ook besproken en is er ook uitleg gegeven waarom de installatie wel conform de NEN1010 is gedaan. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u reageren op uw ticket die openstaat.

Martine de Jong

Aankoopproces, Installatie en communicatie daarover waren top: nette monteurs die alles vlot hebben aangelegd. Ik had graag gezien dat na aankoop de communicatie en service net zo goed waren maar... Aankoopproces, Installatie en communicatie daarover waren top: nette monteurs die alles vlot hebben aangelegd. Ik had graag gezien dat na aankoop de communicatie en service net zo goed waren maar helaas is dit niet het geval. Na melding van hoge piep in omvormer is er een software update gedaan waarna de omvormer helemaal niks meer deed (werkte voorheen wel gewoon goed) Nu al 6 weken (in de meest zonnige periode van het jaar) bezig om dit gemaakt te krijgen....mailen, bellen, ik kom geen stap verder. Sungevity geeft aan geen compensatie te geven wat ik onacceptabel vind aangezien zij de omvormer kapot hebben gemaakt door de software update. ik hoop dat deze review tot een spoedige oplossing leidt....

E Bakker

Uitstekende installatie van de zonnepanelen en de bij behorende elektronica. Zelf installeren PC programma van de opbrengsten is te moeilijk voor een particulier!

Beste E. Bakker,
Bedankt voor het schrijven van deze review. Dat vinden wij leuk om te horen. We nemen uw feedback mee. Verder wens ik veel plezier met uw zonnepanelen!
Met vriendelijke...
Beste E. Bakker,

Harry Looijesteijn

Geachte Sugevity, op 29 juni zouden bij ons zonnepanelen geleverd en geplaatst worden, deze afspraak is niet nagekomen. Zonder enig bericht is er tot nu niets gebeurd, geen afbericht, geen... Geachte Sugevity, op 29 juni zouden bij ons zonnepanelen geleverd en geplaatst worden, deze afspraak is niet nagekomen. Zonder enig bericht is er tot nu niets gebeurd, geen afbericht, geen telefoontje of iets anders. Ik vind dit niet correct, eerder nalatig. Ik vraag mij af hoe dit verder wordt afgehandeld. Harry Looijesteijn.
Na mijn revieuw ben ik door Sugevity gebeld. Ik kreeg exuses aangeboden, zovèr was het oké. Maar over levering kon de telefonist geen antwoord geven, laat staan wanneer. Toen kk hem vertelde dat ik ook met een andere leverancier een prijsopgave had ontvangen gaf hij aan dat het misschien beter zou zijn om daarmee in zee te gaan. Ik vraag mij daarom af of Sungevity de panelen die voor mij bestemd waren voor een hogere prijs aan en andere,(nieuwe) klant kan verkopen?! Harry Looijesteijn.

C. Zandvliet

Redelijk goed

Beste C. Zandvliet,
Fijn dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te plaatsen. Veel plezier met de zonnepanelen.

W F van Gangelen

Mijn ervaring is goed,

Beste W.F. van Gangelen,
Beste W.F. van Gangelen,
Bedankt voor deze stralende review. Fijne om te horen dat u het als goed heeft ervaren. Daar worden wij heel blij van. Wij wensen u veel plezier met de zonnepanelen!
Met vriendelijk groet,

Frank

Omvormer van oude panelen kapot en nu al 2 maanden geen opwek meer in deze mooie zomer..wordt niet meer gecommuniceerd nadat ik te horen kreeg dat de omvormer binnen was. Verder nieuwe panelen... Omvormer van oude panelen kapot en nu al 2 maanden geen opwek meer in deze mooie zomer..wordt niet meer gecommuniceerd nadat ik te horen kreeg dat de omvormer binnen was. Verder nieuwe panelen besteld in 2021 en deze zouden in mei geplaatst worden. Dan mag je verwachten dat de panelen dan ook wel binnen zijn anders maak je geen afspraak...helaas tot op heden niets te horen gekregen

Beste Frank,
Bedankt voor uw bericht. Vervelend om te horen dat er nog niet iets is gecommuniceerd, dat is niet de bedoeling. Mijn collega's zullen u spoedig op de hoogte brengen.
Met...
Beste Frank,
Met vriendelijke groeten,
Marco van Sungevity.

Zucca Giuseppe

I have ordered by Sungevity België end of march. I was told 12 weeks time for delivery. I am still waiting.
I have already received 8 mails saying they hope to be able to place the 10 panels ordered before the end of the year!!!.
I should never have signed with them.

Dear Zucca,
Thank you for your message. My colleagues have contacted you and provided an update.
Yours sincerely,

R.S. de Haan

Werken snel en professioneel

Beste R.S. de Haan,
Bedankt voor deze stralende review! Dat waarderen wij enorm.
Veel plezier met de zonnepanelen.