Sylvia Vrolijk

Wat een dramabedrijf, niet bereikbaar, komen afspraken niet na, reageren nergens op. Op de geplande dag van installatie komt niemand opdagen, Sungevity is niet bereikbaar en geeft geen gehoor, geen excuus. Er wordt schade aangericht na installatie, de aardlek automaat is niet juist aangesloten (NIET CONFORM NEN1010). En bij overmaat van ramp valt de omvormer door blikseminslag uit. Ook nu geeft Sungevity weer niet thuis als ik om een prijsopgave vraag voor reparatie voor de verzekering. Mijn advies is, kijk ook eens naar de google reviews.

Ja en de reactie van Sungevity zal zijn:

Fijn dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. Het spijt ons heel erg dat de installatie zo moeizaam is verlopen. Omdat het op dit moment drukker is dan normaal. Kan het langer duren voordat er contact met u opgenomen wordt door onze medewerkers. Wij doen ons uiterste best om zo snel mogelijk op uw vragen te reageren.
Steven van Sungevity

Reactie Sungevity Nederland:

Beste Sylvia Vrolijk,
Bedankt voor uw bericht. Vervelend om te horen dat u dit zo ervaart. Ik zie dat u contact heeft met de casemanager. De punten die u noemt worden ook besproken en is er ook uitleg gegeven waarom de installatie wel conform de NEN1010 is gedaan. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u reageren op uw ticket die openstaat.
Marco van Sungevity

Score voor Sungevity Nederland: 0.5/5