In een hartelijke sfeer, zakelijk wanneer nodig, de keuken samenstellen was een verademing. Niets aan veranderen!
Correcte levering en prettige monteur.

Een frisse winkel waar sfeer en zakelijkheid goed samen gaan.

Niek van der Plas Hervormde gemeente

We werden hartelijk ontvangen en er werd niet opgedrongen prima zo.

In ''en keer alles goed geleverd mijn complimenten

Vissers

Service gaat verder als alleen verkoop . Service is nu net dat beetje extra na plaatsing. Doe hier wat aan, anders ga je al snel op de rest lijken. Zorg dat je onderscheidend blijft.

Goede deskundige begeleiding gedurende de koop, niet opdringerig en vrijblijvend.

Er fijn ervaren. Problemen waren snel opgelost. We hebben een goed gevoel overgehouden!

Goede prijs zonder onderhandelen

Musters

De kwaliteit van de Reddy keukens op zich is goed maar de installatie bedrijven die men aanbeveelt zijn slecht. De klachten behandeling is slecht. Er is geen sprake van after-sales

Reddy Katwijk

In een gezellige en ontspannen sfeer zijn we tot een prachtig resultaat gekomen.

G de Ruiter/ G. de Ruiter Holding BV

Eind vorig jaar eerst prive en na goede ervaringen ook onlangs zakelijk een nieuwe keuken bij Reddy Katwijk gekocht

klantvriendelijkheid

Goede ontvangst, voorlichting oké en duidelijke afspraken.

Er werd me niets opgedrongen, ik wilde een functionele keuken zonder ingewikkelde apparatuur. Geen pogingen me over te halen tot iets duurders, fijn. Persoonlijke aandacht, Flip wist na één keer... Er werd me niets opgedrongen, ik wilde een functionele keuken zonder ingewikkelde apparatuur. Geen pogingen me over te halen tot iets duurders, fijn. Persoonlijke aandacht, Flip wist na één keer mijn naam en kon me goed helpen.

Tevreden

Prima, duidelijke en goede uitleg en mensen met ervaring