Ronald & Rosalie

Fantastisch!

Zeer klantvriendelijk. Flip is een hele toffe peer
Prijs kwaliteit.

Na het bezoeken van een tweetal bekende en grote keukengiganten binnengelopen bij Reddy Keukens. Een verademing, geen bla bla en ondoorzichtige acties, maar helder en transparant. Ik ben erg... Na het bezoeken van een tweetal bekende en grote keukengiganten binnengelopen bij Reddy Keukens. Een verademing, geen bla bla en ondoorzichtige acties, maar helder en transparant. Ik ben erg tevreden over het eindresultaat!

De medewerker dacht goed met mij mee, redelijk snelle levertijd voor een nieuwe keuken (5 weken). Werken samen met goede keukenzetters.

Zie de punten

duidelijkheid mbt apparatuur

Lidy van Schagen

Vriendelijk, goed en professioneel contact met de medewerkers van deze zaak. Ik heb daardoor een goede keuze kunnen maken voor een keuken. De zaken die niet goed waren zijn adequaat opgepakt en... Vriendelijk, goed en professioneel contact met de medewerkers van deze zaak. Ik heb daardoor een goede keuze kunnen maken voor een keuken. De zaken die niet goed waren zijn adequaat opgepakt en opgelost.

Ja de professionaliteit en kennis van zaken. En de vriendelijkheid waarmee ik meerdere malen te woord ben gestaan zowel in de winkel als telefonisch

Henri van Hardeveld

Goed geholpen. Problemen worden snel en vakkundig opgelost

Bijzonder vriendelijk en vakkundig geholpen.

Dorien van Herpen

We zijn zeer te spreken over het advies bij het uitkiezen van de keuken. De levertijd was korter dan was berekend. Een plint is gebroken afgeleverd en we wachten op een nieuwe.

De keukenspecialist was zeer klantgericht. Hij tastte zeer goed af wat onze wensen waren en vervolgens gaf hij zeer goed advies over mogelijkheden. Hij nam alle tijd om een goede keukens voor ons te... De keukenspecialist was zeer klantgericht. Hij tastte zeer goed af wat onze wensen waren en vervolgens gaf hij zeer goed advies over mogelijkheden. Hij nam alle tijd om een goede keukens voor ons te ontwerpen. Het was leuk om de keuken te zien ontstaan op het scherm.

L.w.v.d.Horst

Duidelijke uitleg. Goede dienstverlening.

Geven duidelijk uitleg hoe het niet moet!!!

De Haas

Top

Gemoedelijk eerlijj

Jacq

Zeer prettig geholpen, met als resultaat een keuken helemaal naar mijn zin, passend bij mijn budget.

Er wordt uitgebreid de tijd genomen om een goed ontwerp te maken, passend bij wensen en budget.
Prettig hoe er meegedacht wordt, zonder druk te leggen op 'direct moeten beslissen en kopen'.
Tijdens en na de koop prettige en soepele afhandeling van vragen en problemen.

Harwig

Heel meedenkend, goed advies, leuke ideeën en een goede prijs

Ze nemen de tijd voor je en denken echt met je mee.