Meijer

Keuken zou week 50 geleverd worden. Deze bleek niet compleet: in week 11 is het laatste onderdeel geplaatst. Belachelijk lange levertijd dus. Daarnaast is de service, vanaf het moment dat de... Keuken zou week 50 geleverd worden. Deze bleek niet compleet: in week 11 is het laatste onderdeel geplaatst. Belachelijk lange levertijd dus. Daarnaast is de service, vanaf het moment dat de betaling voldaan was, zeer slecht. Wij werden niet op de hoogte gehouden van de levertijd, contact verliep via degene die wij hadden ingehuurd om de keuken te plaatsen.
De vervangende kookplaat die wij kregen, bleek niet te passen: na het plaatsen van het keukenblad bleek dat de verkeerde maat was uitgezaagd. Wij moesten zelf terug met de kookplaat, en in de winkel kregen we twee opties: of een nieuw aanrechtblad (terwijl alle muren al gestuct waren en de keuken verder al op zijn plaats zat), of een andere kookplaat. Toen we deze hadden uitgekozen, durfde de medewerker nog te beginnen over een 'andere prijscategorie', de nieuwe was duurder dan de oorspronkelijke. Terwijl de fout bij Reddy keukens zelf lag. Daarnaast werden er geen excuses gemaakt. Kortom: bijzonder slechte ervaring met dit bedrijf, wij zouden het iedereen afraden om hier een keuken aan te schaffen.

De keuken zelf: deze is prima

IDDS

Ik ben geslaagd bij deze Reddy omdat ik hier goed geholpen ben, het een mooie en verzorgde winkel is en ik er de perfecte keuken voor mij heb kunnen creeren mede door het zeer deskundige advies en... Ik ben geslaagd bij deze Reddy omdat ik hier goed geholpen ben, het een mooie en verzorgde winkel is en ik er de perfecte keuken voor mij heb kunnen creeren mede door het zeer deskundige advies en grote assortiment en dit alles voor een zeer aantrekkelijke prijs.

Zeer deskundig en mooi bedrijf met een goede sfeer

Keuken gekocht

Kuyt

Alles volgens afspraak!

Vd Plas

Prettig advies en goed meegedacht. Foutloos geleverd. Top

Persoonlijke benadering

J. Warmerdam

Prettige sfeer, goed geholpen en keurig geplaatst !

prettige sfeer in een mooie winkel.

MB Montage

Het plaatsen van de keukens van reddy

prijs kwaliteid verhouding heel goed

R van Schie

Keurig netjes geleverde keuken,
geheel volgens afspraak.

mooie eigentijdse winkel

Van der Gugten

Mooie winkel waar je echt welkom bent.
De prijs lager dan verwacht maar niet onderhandelbaar!

No nonsence aanpak