Wierenga

Goed, kort krachtig advies zonder soebatten.

Van der Zijden

Na een aantal keukenzaken te hebben bezocht vonden wij eindelijk een keukenzaak die echt tijd voor ons uittrok.
De mogelijkheden die geschikt waren werden rustig en deskundig aan ons...
De mogelijkheden die geschikt waren werden rustig en deskundig aan ons voorgelegd zonder dat je het gevoel had dat je in handen was van een iets te veel jonglerende verkoper die onder druk van zijn provisie je een keuken probeerde aan te smeren.
Geen gesjoemel met prijzen en dan de korting( en) die gegeven zou kunnen worden ,nee deze zaak was daar heel duidelijk in, dit zijn onze prijzen ,kijkt u maar mee.

De rust en vriendelijkheid en nuchtere deskundigheid. De keuken kwam op tijd binnen en de persoon die hem plaatste had op zijn beurt weer goede afspraken met elektra installateur en de stukadoor... De rust en vriendelijkheid en nuchtere deskundigheid. De keuken kwam op tijd binnen en de persoon die hem plaatste had op zijn beurt weer goede afspraken met elektra installateur en de stukadoor zodat alles op tijd klaar was.

Arjan Meeuwenoord

Een keuken koop je misschien 2-3 keer in je leven, voor ons was dit de eerste keer. Flip heeft ons prima begeleid met de hele aankoop en een hele mooie keuken samengesteld die uitstekend aan onze... Een keuken koop je misschien 2-3 keer in je leven, voor ons was dit de eerste keer. Flip heeft ons prima begeleid met de hele aankoop en een hele mooie keuken samengesteld die uitstekend aan onze verwachtingen voldoet. De montage is ook vlekkeloos verlopen dus ik kan Reddy Katwijk aan iedereen van harte aanraden. Perfecte kwaliteit voor een prima prijs. Over ervaring met de levertijd kan ik niks zeggen omdat wij de keuken al een halfjaar van te voren hebben uitgezocht en dus geen haast hadden.

Persoonlijke benadering en wat ons gelijk opviel t.o.v. van andere keukenzaken van grote ketens; niet gelijk doen of je zelf de beste zaak hebt van heel Nederland en alle andere zaken 'afkraken'.

Familie Vooijs

Super bedrijf!!! Heel goed geholpen bij het uitzoeken. Verder ook alles helemaal goed geregeld.

Goede service

alexander diekema

Erg goed je werd snel geholpen en de keuken word via een scherm in elkaar gezet. daarbij kan je alles wat je wilt gewoon er aan toevoegen

het combineren van de gehele keuken

Tuynman

Prettig en vakkundig advies, soepele afhandeling, goede communicatie

Uitstekend advies en goede aftersales van de verkoper. Foutloze afhandeling. Professionele installatie.

K. van Oosten

Over het geheel genomen zijn wij tevreden

Over de leveringstijd waren wij tevreden.

Er werd volgens afspraak geleverd

Tonny Bosboom

Goede relatie als klant

Heeft tijd voor de klant en als er iets fout gaat of vragen worden gesteld dan wordt alles goed afgehandeld .

Hans van Heel

Zeer positief , vriendelijk en klantgericht

Klant is koning alles kan en is bespreekbaar. Goed en deskundig advies

A.Willemse

Whow, echt super

Eerlijk, betrouwbaar, snel, en super meedenkend, extra alles nalopen en meten, alles is perfect gegaan en gedaan.