Familie Arie en Truus Schulte

Mooie winkel met een uitgebreid assortiment aan fraaie keukens. Vriendelijke en gastvrije bediening en uitleg. De koffie is uitstekend. Het geleverde keukenmateriaal is van prima kwaliteit.
Na...
Na wat vertraging vanwege een druk bezette plaatsingsagenda staat er inmiddels een mooie en functionele keuken.

Die is zonder meer positief

Een goed aanvullend advies tav de inrichting van de keuken.

Prima. Bij aankoop kregen we goed advies, die onze keuze over de setup positief heeft beïnvloed.

Advies werd gegeven binnen onze wensen. Goede en heldere afspraken en follow up. Prima levering.

J.C. Haasnoot

Vóór de aankoop fantastisch, na de aankoop uitermate teleurstellend.

Voor de aankoop: het no-nonsens verkoop methode en de vrij snelle levertijd.

van der Niet

Via schoonouders

Het goed en juiste aangeven.

Dhr Guyt

Fijne ervaring, na al wat andere keukenzaken te hebben gehad. Nette showroom, goed assortiment en toch niet zo enorm groot. Na een hartelijk welkom, goede uitleg en meedenken over de... Fijne ervaring, na al wat andere keukenzaken te hebben gehad. Nette showroom, goed assortiment en toch niet zo enorm groot. Na een hartelijk welkom, goede uitleg en meedenken over de (on)mogelijkheden. Prijsstelling is direct en zonder fratsen, geen gegoochel met kortingen maar gelijk het bedrag wat de keuken kost. Levering was correct en plaatsing professioneel. Kortom , voor ons de perfecte keuze.

Deskundigheid, ruim assortiment, goede sfeer en prima aflevering/montage.

Jan

Deskundig en vriendelijk

Kwaliteitsapparatuur.

Hans Loef

Wij zijn zeer positief over de medewerker Sjaak. Hij heeft net zo lang met ons meegedacht totdat wij onze perfecte keuken hadden. Dit hadden we al eerder ervaren en hierdoor hebben wij al onze... Wij zijn zeer positief over de medewerker Sjaak. Hij heeft net zo lang met ons meegedacht totdat wij onze perfecte keuken hadden. Dit hadden we al eerder ervaren en hierdoor hebben wij al onze kennissen,vrienden en familie over jullie verteld.
Dit heeft geresulteerd in totaal 5 x een keuken aanschaf!

Personeel, makkelijk toenaderbaar en oplossingsgericht.

Jannie Noort

Goed geadviseerd. Blij met het meedenken om het beter en mooier te doen.

Het meedenken.

Bram de Mooij

Goed zakelijk en snel.

Ervaren medewerker, niks aan een manager moeten vragen oid