Valk

jzwaan

de verkoper sjaak

Bart van der Bent

Plaatsing Keuken

We zijn door Reddy Katwijk uitstekend geholpen. We hebben een voor ons idee lastige casus in verband met het verleggen van vrijwel alle bedrading, elektra, etc.

Wij zijn goed van advies...

Wij zijn goed van advies voorzien en het regelwerk is volledig uit handen genomen. We zijn waanzinnig blij met het eindresultaat van onze keuken.

Reddy keukens kan ik een ieder aanraden door de uitstekende dienstverlening en een kwalitatief hoog product.

j noppen

Niet zo goed

klant vriendelijkheid is goed je word wel geholpen voor de juiste keuken

Wij zijn tevreden overde manier hoe we zijn geholpen.

Prijs van het assortiment is aantrekkelijk te noemen.

Joop

Positief. We zijn goed geholpen tijdens het uitzoeken van een keuken. Hebben niet het gevoel gehad dat ons iets is opgedrongen . Er werd goed meegedacht met onze wensen en gedacht in oplossingen en... Positief. We zijn goed geholpen tijdens het uitzoeken van een keuken. Hebben niet het gevoel gehad dat ons iets is opgedrongen . Er werd goed meegedacht met onze wensen en gedacht in oplossingen en niet in problemen!

Duidelijk en concreet.

Eindelijk een keukenzaak waar je echt als klant behandelt wordt en niet als provisie. Deskundig en meedenkend en alles prima geregeld

Gewoon mooie keukens voor dito prijs!

I. B. M Dreef

Zeer goede behandeling. Goede afwikkeling,zeer goede koffie,ha,ha!

Ik voelde mij Eén koningin en dat gevoel heb ik in andere winkels niet of nooit gehad. De service die hun mij boden is nergens te vergelijken. Als klant wordt je absoluut in de watte beleeft.... Ik voelde mij Eén koningin en dat gevoel heb ik in andere winkels niet of nooit gehad. De service die hun mij boden is nergens te vergelijken. Als klant wordt je absoluut in de watte beleeft. Voorbeeld: 2012 wilden mijn Man en ik hier Eén keuken kopen,mijn man overleed héél plotseling en ik had het geld er niet meer voor. Reddy keukens heeft mij niet aan mijn verplichting gehouden met het gevolg dat ik 2 jaar later de keuken bij hun wel bestelde. Gewoon SUPER......... heel hartelijk bedankt.

Ruime keus, goed advies, vriendelijke benadering. Levering prima volgens afspraak; afhandeling slordig en onvoldoende communicatie.

Erg vriendelijk; fijn om een voorbeelddeur mee te kunnen nemen. Prettig om zelf aan te kunnen geven wie de keuken zal plaatsen. Snelle reactie op mails.