Shabir Moqbel

Deskundig en behulpzaam. Antwoorden altijd op tijd op vragen en mails.

Service

Frank van der Linden

Top!

Er wordt ruim de tijd genomen om je maatwerk, droomkeuken, te verbeelden. Ook als daar 4 gesprekken voor nodig zijn. Daarnaast wordt er pro actief meegedacht in oplossingen en suggesties o.b.v.... Er wordt ruim de tijd genomen om je maatwerk, droomkeuken, te verbeelden. Ook als daar 4 gesprekken voor nodig zijn. Daarnaast wordt er pro actief meegedacht in oplossingen en suggesties o.b.v. jarenlange ervaring. Perfecte montage met zorg voor ieder detail. Prima prijs - kwaliteit verhouding en geen Mandemakers tactieken om een keuken eerst met 40% op te prijzen en daarna weer af te prijzen. What you see is what you get.

Ilse Schoemaker

Top, fijn persoonlijk advies.

Persoonlijk

Gerard Jansen

Uitstekend, professioneel, giga klantvriendelijk

De eerste zaak die niet ontwierp wat wij vertelden, maar met eigen voorstellen kwam die vele malen beter bij ons pasten

Eigenlijk geen

Bisschop

Top!

Prijs-/kwaliteits verhouding

Geen. Lekkage rest schade had wel voor komen kunnen worden, Maar eea is Prima opgelost. Vriendelijke en service gerichtenmonteur is er vanmorgen geweest. Prachtig keuken. We genieten ervan

I

I.

Meedenken bij het ontwerp.

Na oplevering waren er wat punten. Zelf elke keer achteraan moeten bellen/ vragen.

Bouwman

Uitstekend!

No nonsens, geen verkooppraatjes, maar gericht advies!

Geen!

Prettige eerste kennismaking!

Ruime tijd die men voor ons had.

Erg bijzonder dat we moesten betalen voordat de producten waren geleverd. Hebben we ook pas na levering gedaan.

weten prijs kwaliteit goed uit te leggen.en de mannen die de keuken plaatsen .netjes ,ervaring geven goede uitleg

vragen na apparatuur vorige keuken hoe mooi garantie op veel dezelfde namen het is soms niet praktisch

Stef Scholten & Karin

Aanbevolen door een kennis, stapten wij de showroom binnen en werden net voor verlaten showroom door Marvin correct aangesproken en van advies en informatie voorzien. Wij werden aan Olaf gekoppeld... Aanbevolen door een kennis, stapten wij de showroom binnen en werden net voor verlaten showroom door Marvin correct aangesproken en van advies en informatie voorzien. Wij werden aan Olaf gekoppeld die ons met een eerste ontwerp en offerte als nog de showroom deed verlaten. Via een correcte e-mail werd door Olaf geïnformeerd hoe de vlag erbij hing. Wij waren met een ander bedrijf verder gegaan en was Reddy bij ons van de radar verdwenen. Wederom met Olaf om de tafel gezeten en wij kwamen tot een uitstekende opstelling voor een prima prijs. Nadat de koopovereenkomst getekend was, een duidelijke specificatie met tekeningen en 3D visualisatie ontvangen kregen wij 2 maal bezoek van Olaf op de bouwlocatie om e.e.a. te controleren. En dan waren daar vader en zoon om de U vorm keuken te monteren. Geweldige vakmensen met liefde voor het vak, iedere zaagsnede was goed, overlegden hun keuzen, gaven uitleg over gebruik, gezonde humor, super. Jammer dat er 1 aansluitstuk van de kookplaat-afzuiger niet geleverd was en niet met spoed geleverd kon worden. Een week later was het naar volle tevredenheid opgelost. Tot slot Olaf op locatie gehad voor de definitieve oplevering. Mijn ervaringen leiden ertoe dat ik Reddy zal aanbevelen aan ieder die vraagt bij wie deze keuken gekocht is.

Duidelijke afspraken, scherpe prijs, goede opvolging, correcte behandeling,

Geen verbeterpunten of tips.
Geen verbeterpunten of tips.
Vraag hieronder over de prijs/ kwaliteit verhouding kan ik niet beantwoorden, de kwaliteit van de keuken blijkt pas over de jaren. Ik moet iets invullen, aan de score geen waarde hechten.