Mooie keukens , Vriendelijke mensen en goed advies.

Er wordt goed meegedacht bij het samenstellen van de keuken.

Zeer goed,alle wensen vervuld

Alles precies volgens afspraak

Nee

Paul Smeets

Reddy heeft me geholpen om een prachtige keuken samen te stellen. En daarna is deze netjes geplaatst. Een paar kleine probleempjes zijn snel en netjes opgelost.

Verkopers denken met je mee en geven goed advies hoe je keuken in te richten.

Hennij bosch

Heel vriendelijk attent goede uitleg ik ben heel blij dat ik reddy mijn keuken heb gekocht vriendelijke groet hennij

Fam. Leenders

Wij zijn zeer tevreden over Reddy keuken! Zowel voor het goede advies bij het uitzoeken van onze nieuwe keuken als ook bij de levering ervan. Alles is precies verlopen zoals afgesproken. Wij bevelen... Wij zijn zeer tevreden over Reddy keuken! Zowel voor het goede advies bij het uitzoeken van onze nieuwe keuken als ook bij de levering ervan. Alles is precies verlopen zoals afgesproken. Wij bevelen Reddy keuken zeer zeker aan!!!

Deskundig advies.

Geen verbeterpunten aan te merken.

Na een wat stroeve start, zijn wij erg tevreden over het verdere verloop m.b.t. de aanschaf van onze keuken.
We hebben een hele mooie keuken, voor een hele goede prijs. (hebben op meerdere plekken offertes laten maken).
Goede nazorg en snelle levering.

- Nazorg! Na plaatsing bleken wij nog een aantal kleine aanvullingen/aanpassingen te willen. Hier gingen ze erg professioneel en klantvriendelijk mee om.
- Kwalitatief goede keuken voor een...
- Kwalitatief goede keuken voor een aantrekkelijke prijs. Wij hebben keuken laten plaatsen door extrerne partij, deze plaatst veel keuken en zei ook dat het prima kwaliteit keukens zijn!

- Ik had een wat stroeve start met de verkoper. Ik kwam met paar specifieke wensen binnen en daar werd in eerste instantie enigszins afwijzend op gereageerd, omdat deze ongebruikelijk waren. Ik vind... - Ik had een wat stroeve start met de verkoper. Ik kwam met paar specifieke wensen binnen en daar werd in eerste instantie enigszins afwijzend op gereageerd, omdat deze ongebruikelijk waren. Ik vind dat niet slim. Klant is koning! Probeer oplossingen te vinden niet met een verzoek "af te kraken". Wat ik wilde was niet gebruikelijk maar wel mogelijk.
- Daarnaast blijf ik het onverstandig vinden als bij binnenkomst al geïnformeerd wordt naar besteedbaar bedrag!

Anja van Holland

Van begin tot eind een heel goed gevoel bij dit bedrijf. Denken goed met je mee en geven prima advies. Zeer klantvriendelijk en kundig!

Geen verbeterpunten...

Brouwet

Bevlogen eigenaar ( thelco), eerlijk en goed advies, niet opdringerig. Laat je in je waarde. Reageert snel op mails. Nazorg is uitstekend

Eerlijk en niet opdringerig. Goede adviseur

B.vanPerlo

Vakkundig advies,vriendelijke medewerkers en een mooie showroom

Gemaakte afspraken worden correct na gekomen
Adviezen over de keuken apparatuur e.d. Waren perfect

No nonsense. De offerte is de prijs, geen "ik moet even met de manager overleggen over de korting". Nette monteurs.

Meedenken qua budget en keukenopstelling, zonder mening door te drukken.