W van Megen

In een woord geweldig

Een eerlijke prijs!! Geen onzin en een goede nazorg!!

Nee geen tips

Rutjes

Duidelijk advies, snelle levering.

Zorgen dat alles direct geleverd wordt. Bij ons ontbreken twee zaken.

Anneke Klok-Athmer

We zijn zeer tevreden vanaf het eerste bezoek aan de showroom, het goede advies aldaar en vervolgens het installeren van de keuken door een professionele monteur die we via Reddy gecontracteerd... We zijn zeer tevreden vanaf het eerste bezoek aan de showroom, het goede advies aldaar en vervolgens het installeren van de keuken door een professionele monteur die we via Reddy gecontracteerd hebben. Er waren na installatie nog enkele punten van "nazorg". Dit is volgens afspraak prima afgehandeld.

De communicatie met Reddy.

Henriette

Perfect: goede hulp en advies vooraf, prima installatie en nazorg later

deskundig, vriendelijk, meedenkend in wensen

helemaal niet!

Robbers

Doen wat ze zegen

Zou niks weten wat beter kan.

familie Werner

Goede service, klantvriendelijk en nauwkeurig!

denken goed mee met de klant

ga zo door

H. van Lent

Na het maken voor een adviesafspraak uitvoerige uitleg gekregen over de verschillende materialen met de voor- en nadelen ervan, met een andere kijk op de indeling van de bestaande keuken waren we... Na het maken voor een adviesafspraak uitvoerige uitleg gekregen over de verschillende materialen met de voor- en nadelen ervan, met een andere kijk op de indeling van de bestaande keuken waren we snel om, de keuken is al binnen 6 weken afgeleverd, ik heb er zelf voor gekozen deze zelf te plaatsen en dat was ook erg goed te doen, de materialen passen goed in elkaar en met de tekeningen erbij stond hij snel. Één kastje was aan de binnenkant beschadigd, kan gebeuren, ik mocht hem toch gewoon ophangen en krijg later een nieuwe, perfecte oplossing.

Duidelijke uitleg van de verschillende mogelijkhede, er wordt goed te tijd voor je genomen en zijn creatief om een andere keukenindeling te maken, tijdens de bestelperiode goed op de hoogte gehouden... Duidelijke uitleg van de verschillende mogelijkhede, er wordt goed te tijd voor je genomen en zijn creatief om een andere keukenindeling te maken, tijdens de bestelperiode goed op de hoogte gehouden van de levertijd en aflevering en later ook het aflevermoment, goede service toen bleek dat er iets beschadigd was.

kan op dit moment niets bedenken

Anne van de Langemheen

Zorgvuldig, eerlijk advies en geen kortingsacties waarbij je je achteraf afvraagt of het nu echt zo goedkoop is

Denkt mee in te maken keuzes en let daarbij niet alleen op meer omzet.

van Velzen

mee denken

ga zo door

Markus

Een keuken gekocht en er erg blij mee

vriendelijk, deskundig, niet opdringerig

Geen verbeterpunten