fam.Nijhoff

Goede uitleg bij bezoek bedrijf te Heteren;nam alle tijd;keuken keurig geïnstalleerd door monteurs

Prima en duidelijke presentatie op een groot scherm.

Meer uitleg over aan te schaffen apparaten (gehorigheid;bediengemak; kwalitatief e.d.:kortom welke is de beste in gegeven situatie) is aan te bevelen:dit is opbouwend bedoeld!

N Roelofs

Uitstekend

Geen vertegenwoordigers mentaliteit.
Van ontwerp tot plaatsing er voor de klant zijn.

Bosman

Op een prettiger manier tot een ontwerp gekomen. De maak fout in het ontwerp van de kast is netjes opgelost

oplossen van de restpunten

geeft apart aan wat de kosten van apparatuur en kasten zijn en mogelijk het verschil tussen
Bosch en Pelgrim apparatuur

Marius Senhorst

Zeer goed. Er werdt door de verkoper goed meegedacht en geluisterd naar onze wensen. De keuken is helemaal geworden zoals wij in gedachten hadden. Prijs kwaliteit verhouding ook erg goed.

Rust in advies vd verkoper.

Van Aggelen

Ik heb een uistekende ervaring gehad bij reddy keukens

Goed advies prijs en kwaliteit uitstekend

Ik zou niet weten wat

Van Dijk en Doeschot

Netjes en deskundig van ontwerp tot en met plaatsen van de keuken

Oplossen van problemen als er zaken verkeerd zijn geleverd.

Advies over loodgieters werk, Filter stop kraan bleek helemaal niet nodig bij Quooker.

Jochem Turk

Klantvriendelijk , neemt de tijd voor de klant en komt met goede ideeën

Meedenken met de klant om tot een mooi ontwerp te komen

Nadat keuken is geplaatst is misschien hoed dat verkoper nog met klant contact opneemt of alles volgens wens is . Dit miste ik nu

Max Hendriks

Tijdens het uitzoeken van de keuken werd er goed door de verkoper mee gedacht. Kwam met mooie en creatieve oplossingen. Zeer deskundig personeel

Ook tijdens inmeten door verkoper nog aantal dingen aan kunnen passen zodat keuken naadloos geplaatst kon worden. Er wordt in oplossingen gedacht, niet in problemen

Erik van Dijk

Vanaf de start tot bijna het eind (nog 2 laatste puntjes) zijn wij uitstekend begeleid door Berry! Doordat eerst de bouwtekening niet klopte en daarna er veel vertraging was gedurende de bouw, moest... Vanaf de start tot bijna het eind (nog 2 laatste puntjes) zijn wij uitstekend begeleid door Berry! Doordat eerst de bouwtekening niet klopte en daarna er veel vertraging was gedurende de bouw, moest het plaatsen van de keuken bijna een jaar worden uitgesteld. Dit alles was nooit een probleem en werd steeds adequaat opgelost!!

flexibiliteit

Super geholpen en meegedacht, goede prijs/kwaliteit verhouding, goede montage en 'nazorg'/service. Fijn dat na het plaatsen van de keuken er nog iemand komt kijken of alles naar wens is en nog wat... Super geholpen en meegedacht, goede prijs/kwaliteit verhouding, goede montage en 'nazorg'/service. Fijn dat na het plaatsen van de keuken er nog iemand komt kijken of alles naar wens is en nog wat kleine dingen laat nabestellen of verstellen.

Geen, ik ben heel erg tevreden.