Bert van de Poll

Mijn ervaring is super afspraken worden na geleefd word altijd terug gebeld als je vragen hebt

Trudi Windau

Zeer positief.

Het aller prettigst is dat er naar de klant geluisterd wordt en geen agressieve verkoop technieken worden gebruikt.

Ramon Onck

Top!

Erg goede, vriendelijke en vakdeskundige service.

Wij zijn blij en zeer tevreden met het eindresultaat.
Er is meegedacht en goed geadviseerd om tot de juiste keuze te komen.
Alles in een vertrouwde en ongedwongen sfeer.
Wij zijn blij en zeer tevreden met het eindresultaat.
Er is meegedacht en goed geadviseerd om tot de juiste keuze te komen.
Alles in een vertrouwde en ongedwongen sfeer.

De klantvriendelijkheid en Service staan er hoog in het vaandel .

Wel jammer , dat voor het plaatsen van de keuken er geen muur- frais bij was i.v.m. het verplaatsen van leidingen , dit had
minder stof overlast gegeven.

P. Hoekstra

Prima service .Zeer goed geholpen door vakkundig personeel

Goede prijs / kwaliteit verhouding

Doorgaan zo

2016 een aangepaste keuken laten plaatsen en in 2019 een uitbreiding naar een normale keuken.
Olaf heeft wederom goed advies gegeven en alles netjes geregeld

Dag na plaatsing werd ik al gebeld of de keuken beviel. Mag ook wel wat later. Eerst even testen of alles goed werkt. Minpuntje: voor het plaatsen waren 2 dagen uit getrokken. De werkzaamheden waren... Dag na plaatsing werd ik al gebeld of de keuken beviel. Mag ook wel wat later. Eerst even testen of alles goed werkt. Minpuntje: voor het plaatsen waren 2 dagen uit getrokken. De werkzaamheden waren in 6 uur klaar. Dan is 1100 euro veel geld voor het plaatsen.

Erg goed.
Problemen die we onderweg tegenkwamen werden snel en goed opgelost

Oplossen van problemen. Bereikbaarheid is altijd erg goed geweest.

Robin

Goede, vriendelijke en deskundige keukenleverancier

Service. Olaf heeft ons perfect geholpen

G.J. Scheerder

Keuken bevalt mij wel Maar heb een apothekerskast in een nis ingebouwd en heb daar voor een verkeerd advies gekregen de afzuigkap was bij aflevering niet aanwezig en is pas veel later geleverd dat... Keuken bevalt mij wel Maar heb een apothekerskast in een nis ingebouwd en heb daar voor een verkeerd advies gekregen de afzuigkap was bij aflevering niet aanwezig en is pas veel later geleverd dat heeft de klus er opgehouden.
Ook kom er van het bedrijf als je hem zelf geplaatst heb, niemand meer kijken voor controle of feedback

Ook als klanten de keuken zelf plaatsen na plaatsing gaan kijken of alles goed is gegaan goed voor de klant goed voor het bedrijf.