Ramon Witte

Het eindresultaat is verbluffend

Het montage bedrijf Rondex (Ron Dekker) levert echt fantastisch werk!

Compleet advies; ga in de schoenen van de klant staan en ga er vanuit dat de klant geen verstand heeft van keukens.

TRUDY EN PIET

Goede ervaring..zij denken mee...

Zij verkopen ONZE keuken ..
daarom klikte het meteen..

Personen lift gaat te langzaam volgens Uw vervoerder..???
Apparatuur voorlichting..
Personen lift gaat te langzaam volgens Uw vervoerder..???
Apparatuur voorlichting..
Klant vragen welke kwaliteit zij thuis hebben zodat de nieuwe geleverde apparatuur minstens gelijk of beter is...........

Huesken

Keuken/Küche

Service super

F. du Maine

Top

Persoonlijk advies, kennis, meedenken!

Geen...

Frits Appel

Wij hebben begin augustus op afspraak de showroom van Reddy Keukens Alkmaar bezocht. We hadden een afspraak met verkoop adviseur Max. We hebben onze situatie geschetst en onze wensen geuit en Max is... Wij hebben begin augustus op afspraak de showroom van Reddy Keukens Alkmaar bezocht. We hadden een afspraak met verkoop adviseur Max. We hebben onze situatie geschetst en onze wensen geuit en Max is gaan tekenen. Max heeft ons tijdens het ontwerpen meerdere keren mee genomen de showroom in om ons te helpen door de verschillende mogelijkheden te laten zien. Niks opdringerig, gewoon laten zien en naar ons luisteren.
Inmiddels staat er bij ons een keuken waar we meer dan blij mee zijn. Ook de plaatsing is probleemloos verlopen.

Gedurende het proces zijn steeds de verschillende opties en prijsklassen getoond, waardoor je zelf invloed hebt op de uiteindelijkeprijs. wil je minder uitgeven? dan moet je dus goedkopere... Gedurende het proces zijn steeds de verschillende opties en prijsklassen getoond, waardoor je zelf invloed hebt op de uiteindelijkeprijs. wil je minder uitgeven? dan moet je dus goedkopere onderdelen kiezen. Geen koehandel.

In ons geval is eigenlijk alles in 1 keer goed gegaan. Dus geen verbeterpunten.

Dyarno

Prima ervaring. Goed advies, tijdige levering and klantvriendelijk

persoonlijke touch

- Heb alles via afstand gedaan, heb geen verbeterpunten

Fam. Corsten

Goede ervaring met Reddy keukens

Niet opdringerig. Kregen 3D tekening mee naar huis en hadden alle tijd om er over na te denken. Werd ook goed met ons mee gedacht.

Geen.

Hekhuijsen

Zeer goed en vakkundig

Netjes

Nvt

Lida Buis

Klantgericht

J Jessen

Geweldig geholpen, wij zijn zeer blij met onze keuken

Deskundig advies voor wat betreft zowel de best passende indeling als best passende apparatuur. Zeer flexibel en meedenkend. Levering en installatie keurig volgens afspraak.