den Os

We zijn goed geholpen

Als er iets is komen jullie met een oplossing

Hebben we niet

A.Kappetein

Een hele leuke winkel!?

We werden heel leuk geholpen door een jonge dame!

Nee hoor!alleen jammer dat we weer een eind verder moesten rijden om de stoelen op te halen!??

lobna

Goede service

niets

nmevr.van den berg

Uitstekend geholpen met kennis van zaken

kwaliteit en prijs verhouding goed

van Roon

Goed en snel geholpen

Vriendelijk en behulpzaam

Van loo

Goed, al is het verschil tussen kennis verkopers erg groot

Er is meestal iemand aanspreekbaar

Kennis vragen die je nog niet hebt , is geen schande

W.S. van Kalken

Afgelopen 19 augustus bij Pronto Zoeterwoude een Salzburg 10063 tv-dressoir besteld. In de winkel hing aan dit dressoir de mededeling dat het direct leverbaar zou zijn. Echter toen we door de bestel... Afgelopen 19 augustus bij Pronto Zoeterwoude een Salzburg 10063 tv-dressoir besteld. In de winkel hing aan dit dressoir de mededeling dat het direct leverbaar zou zijn. Echter toen we door de bestel procedure heen waren kregen we te horen dat de levering pas eind oktober zou kunnen plaats vinden. Waarom was de mededeling aan het dressoir dat in de winkel stond niet aangepast ? We hebben de bestelling doorgezet, maar het was wel een teleurstellende ervaring voor ons.
W.S. van Kalken
helge@vankalken.net
tel. 0613 744 834

Veel keuze uit diverse meubelen

let op de levertijd indicties die bij de meubels in de winkel zij aangegeven.

Reactie Pronto Wonen Zoeterwoude:

Beste meneer/mevrouw van Kalken,
Beste meneer/mevrouw van Kalken,
Hartelijk dank voor het schrijven van uw review. Het klopt inderdaad dat de serie Salzburg een voorraad serie is en dat deze veelal uit voorraad te leveren is. Echter is de vraag naar deze serie op dit moment erg groot. Dit heeft als gevolg dat enkele artikelen helaas op dit moment niet voorradig zijn en een langere levertijd hebben.
Excuus voor het ongemak. Wij zullen ons uiterste best doen om uw bestelling zo snel mogelijk te ontvangen!
Pronto wonen Zoeterwoude

Pronto

Personeel vriendelijk en behulpzaam, voldoende keuze in de zaak.

In de winkel doen ze alles wat mogelijk is. Ook al vraag ik iets meerdere keren.

De bezorgkosten zijn best prijzig, als je iets koopt wat duur is komt dit bedrag er bovenop. Daarnaast moet je ook nog eens zelf de pootjes van de banken monteren. Op mijn verzoek is dit voor mij... De bezorgkosten zijn best prijzig, als je iets koopt wat duur is komt dit bedrag er bovenop. Daarnaast moet je ook nog eens zelf de pootjes van de banken monteren. Op mijn verzoek is dit voor mij gedaan omdat ik het niet kan en niemand had om het voor mij te doen.
Dus een compliment voor Pronto.

Maar de banken werden niet op zijn plaats gezet, stonden midden in de kamer op zijn kant, ik als 70 jarige vrouw moest dit zelf doen. JamNee.

Wijnands

We zijn keurig en goed geholpen

Heb ik niet

Het magazijn wat dicht bij de zaak

A.G.Boon

Wij zijn heel goed geholpen door Romy op de hogerijndijk vriendelijk en gaf goed advies

Helpen met het uitzoeken en adviseren van kleuren en stof