Monique Bakker

Pronto wonen

Klantvriendelijk en meedenkend

Geen .

Joost

Pronto Wonen in Zoeterwoude is een fijne, sfeervolle winkel. Je word niet meteen besprongen door verkopers (m/v) maar als je vragen hebt dan nemen ze de tijd. Er is volop keuze en voor ieder budget... Pronto Wonen in Zoeterwoude is een fijne, sfeervolle winkel. Je word niet meteen besprongen door verkopers (m/v) maar als je vragen hebt dan nemen ze de tijd. Er is volop keuze en voor ieder budget kan je er terecht. Kayleigh: bedankt voor je advies en het uitwerken van de order. Ik kijk uit naar levering van de nieuwe banken.

Verkoop is niet opdringerig
Vriendelijk personeel
Ruime keuze
Leuke accessoires

Levertijd is vrij lang maar dat is gebruikelijk bij de meeste meubelwinkels.

Reactie Pronto Wonen Zoeterwoude:

Beste meneer/mevrouw,
Bedankt voor het plaatsen van de leuke review. Fijn dat u zo goed bent geholpen door onze collega en alvast veel plezier van de nieuwe banken als deze geleverd zijn.
Pronto wonen Zoeterwoude

Amber

Super fijne medewerkers, geven je rustig de tijd om ergens over na te denken ipv dat ze gelijk een product willen aansmeren. Luisteren goed naar je wensen en helpen je hierbij! Ik ga hier vaker me... Super fijne medewerkers, geven je rustig de tijd om ergens over na te denken ipv dat ze gelijk een product willen aansmeren. Luisteren goed naar je wensen en helpen je hierbij! Ik ga hier vaker me meubels halen!

Goed advies en geven de tijd om goed over een aankoop na te denken!

Geen tips! :-)

Stichting philadelphia

We werden door Kim super geholpen. Konden op ons gemak kijken.

Na afloop toen we alles hadden besproken heeft ze foto's erbij gedaan 2 mapjes gemaakt zodat collega's het ook konden zien. SUPER?????

?

Reactie Pronto Wonen Zoeterwoude:

Beste meneer/mevrouw,
Ontzettend bedankt voor het schrijven van de leuke review. Erg leuk om terug te lezen.
Pronto wonen Zoeterwoude

Fam Passchier

Ondanks de corona denken de medewerkers in oplossingen, op deze manier konden wij ondanks de sluiting van de fysieke winkel toch de door ons gewenste eetkamerstoelen bestellen!!

In oplossingen denken, meedenken

Lange levertijd maar ligt niet aan pronto zelf

Spiegeler

Geweldig, heel fijn geholpen en heel goed advies gekregen..

Zo.klant vriendelijk .

Geen.

Frank Mulder

Prima deskundig personeel, erg vriendelijk en bereidt om moeite te doen voor de klant. Mooie draaifauteuil gekocht. In donkerblauw met lichthouten voet. Goed geslaagd.

Weet wat er kan in de keuze uit stoffen etc. Kennis van gebruik en onderhoud.

Romy Pelgrim

Wij zijn super geholpen door Christel. De andere verkopers waren ook erg vriendelijk. Je word met open armen ontvangen en kan in alle rust rond kijken.

Gezellige sfeer en een mooie en nette uitstraling.

Schimmel

2 Fauteuils gekocht, er zaten op rugleuning bovenop en zitting veel plooitjes. Advies was, warme doek erop. Bij een fauteuil trok het weg maar bij ander minder. De fabrikant zei dat dat kwam door... 2 Fauteuils gekocht, er zaten op rugleuning bovenop en zitting veel plooitjes. Advies was, warme doek erop. Bij een fauteuil trok het weg maar bij ander minder. De fabrikant zei dat dat kwam door het stiksel in het microvezel en dat dat geen echte klacht was.
Jammer, omdat de fauteuils in de winkel er strak uitzagen. Verder zitten de stoelen prima en laten het maar hierbij.

Vriendelijk personeel.

Ik zou het niet weten!

E.J Ouweneel

aandacht en tijd

meubelen thuis plaatsen en niet in dozen afleveren. Zeker niet bij oudere personen