Smaling

Fijne winkel

Peter Schoenmakers

Afspraken maken

Zorg dat je vooraf weet dat een product (qua gewicht) ook echt wordt bezorgd.

R. Smilde

Mooie betaalbare meubels, goede service

ik werd prettig ontvangen, goed geïnformeerd

I. Driessen

Zeer prettig

Meedenkend

Ga zo door!

Reactie Pronto Wonen Zoeterwoude:

Beste meneer/mevrouw,
Hartelijk dank voor het schrijven van uw leuke review!
Pronto wonen Zoeterwoude

S. Alphenaar

Positief en zou er zeker nogmaals terug gaan.

Ik werd vriendelijk geholpen door Kim. Ze nam echt de tijd om mij te helpen en te woord te staan.
Ik had een aantal slechte reviews gelezen op internet waardoor ik twijfelde om mijn bank bij pronto wonen aan te schaffen. Ik heb dit eerlijk met Kim besproken en zij heeft deze twijfel bij mij weg kunnen nemen. Ik hoop dat jullie bij problemen net zo klant en oplossingsgericht zijn als bij de aankoop. Hier kan ik op dit moment niet over oordelen.

Het op de hoogte houden van de levertijd. Toevallig belde ik zelf en kwam ik er zo achter dat de bank al in het magazijn aangekomen was.

Nico de Jager

Zeer klant vriendelijk.

Laten je eerst even rustig kijken en geven dan , op verzoek deskundige informatie en adviezen.

Arno Braat

Bijzonder goed

De behulpzaamheid van de jongens in het magazijn

Kramers

Uitstekend, fijne verkoopster, goede suggesties, meedenken en vrolijk.

Deskundige en geduldige verkoopster

Iets minder robuuste meubelen...

Van der Salm

Leuke kast gekocht. Goed advies bij uitzoeken van de gewenste kleur. Er werd door verkoopmedewerker veel moeite gedaan om extra mogelijkheden te onderzoeken. Uiteindelijk konden we een extra plank... Leuke kast gekocht. Goed advies bij uitzoeken van de gewenste kleur. Er werd door verkoopmedewerker veel moeite gedaan om extra mogelijkheden te onderzoeken. Uiteindelijk konden we een extra plank los bestellen.

Zeer bereidwillige verkoop medewerkers

Levertijd verkorten

Ron Romberg

Eerste keer dat ik er was had ik al een idee gemaakt wat ik wilde hebben. Toen ik de tweede keer terug kwam gelijk met een verkoopster naar de betreffende meubels. Samen met de verkoopster nog wat... Eerste keer dat ik er was had ik al een idee gemaakt wat ik wilde hebben. Toen ik de tweede keer terug kwam gelijk met een verkoopster naar de betreffende meubels. Samen met de verkoopster nog wat nagedacht over de stof (Kim bedankt). En toen in een keer alles besteld. Heel fijn geholpen.

wordt goed met je meegedacht.

Reactie Pronto Wonen Zoeterwoude:

Beste meneer/mevrouw,
Bedankt voor het schrijven van uw review. Wat leuk om te lezen dat u fijn bent geholpen in de winkel. Alvast heel veel plezier gewenst van uw nieuwe meubelen zodra deze er zijn.
Pronto wonen Zoeterwoude