A.G.Boon

Wij zijn heel goed geholpen door Romy op de hogerijndijk vriendelijk en gaf goed advies

Helpen met het uitzoeken en adviseren van kleuren en stof

M hermans

Positief

Goede voorlichting. Alles correct.menselijk kortom super

Nee eigenlijk niet

Pronto wonen zoeterwoude

Vriendelijke personeelsleden en een mooie spullen

Alles op tijd geleverd

Boer

Mooi meubels en betaalbaar vlotte en nette bezorging

Je word goed op de hoogte gehouden over de bezorging

Heb ik niet

Jacq

Goed! Deskundig en fijn geholpen door lisette

Goed advies! Lisette dacht mee en deed veel suggesties! Heel fijn om zo je meubels uit te zoeken.

Kakebeke

Heel fijn en vakkundig geholpen door Romy. Ze heeft ons zelfs op weg geholpen met kleuradvies. Blij met de aankoop!

Nam alle tijd voor ons
Bracht ons op ideeen

Victor Janssen

Zeer goed geholpen, waren zeer geduldig en vakkundig

Weten waar ze het over hebben

Niks

Pronto wonen zoeterwoude

In de winkel super goed geholpen. Er werkte net een nieuw meisje maar die werd ingewerkt door een collega, maar kon ons eigenlijk al heel goed zelf helpen om de knoop door te hakken en advies te... In de winkel super goed geholpen. Er werkte net een nieuw meisje maar die werd ingewerkt door een collega, maar kon ons eigenlijk al heel goed zelf helpen om de knoop door te hakken en advies te geven over de bank. Op een andere dag teruggekomen en de bank uitgezocht. Fijn dat er alleen een aanbetaling gedaan kon worden. Goed uitleg gegeven over het inspuiten van de bank en alles meerdere keren doorgenomen. Levertijd zou lang duren vanwege de corona

Uitleg en advies geven over de bank. Ik kan de bank helemaal zelf samenstellen. Eerst klanten rustig zelf in de winkel laten kijken. De bank was er echter veel sneller dan eerst zou gebeuren. De... Uitleg en advies geven over de bank. Ik kan de bank helemaal zelf samenstellen. Eerst klanten rustig zelf in de winkel laten kijken. De bank was er echter veel sneller dan eerst zou gebeuren. De mannen van de levering waren binnen de afgesproken tijd.

Ik was zelf helaas niet bij de levering van de bank en mijn vriend was niet op de hoogte dat wanneer de bank niet volledig in de lift zou passen, zij deze naar de 3e etage zouden tillen. We hadden... Ik was zelf helaas niet bij de levering van de bank en mijn vriend was niet op de hoogte dat wanneer de bank niet volledig in de lift zou passen, zij deze naar de 3e etage zouden tillen. We hadden het verkeerd gemeten en 1 deel paste er niet in. Alleen op het formulier en in de winkel werd verteld dat dit wel tot de 3e etage getild werd door het bedrijf. Nu moest ik het zelf tot de 4e etage tillen. Wat ik er jammer vond van de service.

Desiree Vlasveld

Prima geregeld

Duidelijk regels

X

Nynke Zwierstra

Stoel gekocht

Klantvriendelijk

Meer tijd nemen voor de klant