Fam Janssen .

Goed winkelen hier ,je wordt lekker met rust gelaten en als je vragen hebt staan ze voor je klaar .

super vriendelijk geholpen

Beste Fam. Janssen,
Beste Fam. Janssen,
Beste meneer/mevrouw,
Hartstikke bedankt voor het schrijven van uw review, fijn om te lezen dat u zich goed voelde bij ons in de winkel. Wij zien u dan ook graag weer eens terug.

Ingrid Veltkamp

Prima, goed advies

vriendelijke dame. De winkel ziet er zeer verzorgd uit!!!!

Beste Ingrid Veltkamp,
Hartstikke bedankt voor het schrijven van uw review, wat fijn om te lezen dat u voorzien bent van goed advies.

Lidia

Klantvriendelijk, goede kennis van de producten en er wordt met de klant meegedacht

Naar aanleiding van onze wensen m.b.t. de aanschaf van een nieuw bankstel zijn wij zeer goed geholpen door medewerkster Benthe. Zij was enthousiast en heeft ons goed uitgelegd wat de mogelijkheden... Naar aanleiding van onze wensen m.b.t. de aanschaf van een nieuw bankstel zijn wij zeer goed geholpen door medewerkster Benthe. Zij was enthousiast en heeft ons goed uitgelegd wat de mogelijkheden waren en kon ons van veel productinformatie voorzien. Uiteindelijk een mooi bankstel uitgezocht. Bedankt Benthe!

N.v.t.

Beste meneer/mevrouw,
Hartstikke bedankt voor het schrijven van uw review.

S. Zoetemelk

Fijne winkel, leuke, zeer klantvriendelijke dames en een heel goed advies. Elina heeft ons heel goed, professioneel geholpen.

Keurige uitleg over de vulling, stof etc

Beste meneer/mevrouw,
Hartstikke bedankt voor het schrijven van uw review.
Ik vond het erg fijn om u te helpen bij het maken van een keus.
Elina

M Delmeer

Onbegrijpelijk lange levertijd.

Vriendelijk en klantgericht geholpen

Levertijd voor tv kastje belachelijk lang (10 weken) terwijl hij in andere filialen op voorraad staat.

Corine

Vakkundig en vriendelijke geholpen

Aandacht voor de klant. Open en vriendelijk. Niet opdringerig. Deskundig

De koffiemachine staat er maak er gebruik van door een bakje koffie aan te bieden als je met een klant serieus bezig bent.

Beste Corine,
Hartstikke bedankt voor het schrijven van uw mooie review.

Mevr. Honsbeek

Mooie winkel en vriendelijk geholpen door Elina bij de aankoop van mijn nieuwe bank.

Geven veel informatie over andere opties en advies om tot een goed besluit te komen.

Marcel

Redelijk

Prima producten

Commerciëler handelen

Tamara vd berge

Super leuke verkoppster

Kregen goed advies, er werd goed met ons mee gedacht.

Zo door blijven gaan.

Beste Tamara vd Berge,
Bedankt voor je leuke review. Ik vond het dan ook erg leuk om je te mogen helpen en hopelijk tot een volgende keer.
Christel

De water

Prima advies en goed en vriendelijk geholpen.

Klantvriendelijk

Beste De Water,
Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review. Ik vond het fijn om u te mogen adviseren en hopelijk zien we snel weer een keer terug in onze winkel.
Romy
Pronto wonen...