Judith

Goed geholpen, aardige man die zijn werk netjes deed!

Ruim assortiment

Holverda

In de winkel goed geadviseerd en de levering ook als prettig ervaren. Dit is mijn 2e bank bij jullie vandaan en wederom zeer tevreden

Fijn dat een goed uitleg is gegeven over de verschillende materialen en zitting mogelijkheden

Ik vond het wel jammer dat ik bij aanschaf van een bankstel die totaal bijna €1800,- heeft gekost ik geen korting heb gekregen op de spraybussen om de bank beter te beschermen.

Riny

Zoals iedere keer weer goed en deskundig geholpen door christel. Ik zou deze winkel zeker aanbevelen. Leuke en betaalbare meubels.

Mooie meubels, fijn en deskundig personeel. Leuke uitstraling van de winkel met mooie accessoires.

J p van den Hoek

Heel plezierig en onverwachts met fijne en deskundige informatie gewinkeld bij profeitmeubels Gouda

Vriendelijk persooneel

Stigters logistics

Heel goed en vakkundig geholpen.

Goede verkoopster

S. wit

Heel tevreden. Alles keurig en tijdig afgeleverd en goede communicatie over de geplande datum van aflevering.

vriendelijk en goede samenwerking met de zuster-bedrijven

ondanks dat er begrip is voor de prijs en het afleveren zonder uit te pakken, blijft de klant achter met zeer veel verpakkingsmateriaal.

Van der Hoeven

Zeer goed

Geduld en vriendelijkheid

Nee

Meskers

Zeer tevreden, komen afspraken na

Ruime keus in verschillende stijlen. Prijs/kwaliteit prima

Yvonne

Goed geholpen in de winkel en prima service bij het afhalen

Geen idee

Geef de mogelijkheid om de meubels al in de fabriek (tegen betaling) van beschermcoating te voorzien. Nu moeten klanten zelf met spuitbussen aan de slag.

P.a.de rijk

Vakkundig sfeergevoelig vriendelijk en niet opdringerig en kwaliteit en betaalbaar

De eerlijkheid duidelijkheid en neemt de tijd voor je