Marijke de Vries

Voor de aankoop van een nieuwe bank 4 keer in de winkel geweest en elke keer super vriendelijk geholpen.

Veel tijd en aandacht voor de klant. Stalen stof mochten worden mee genomen om thuis te kunnen bekijken.

Ik zou geen verbeterpunten kunnen bedenken. Geweldig goede service.

Marianne

Top!

Persoonlijke service, vriendelijk, klantgericht

Jonk

Prettige ervaring

Goede adviezen

Geen idee

Michelle Cornet

Super service, vriendelijk personeel en prachtige artikelen

Klantgericht

Dennis Gontha

Woonwinkel met kwalitatief, hoogwaardige producten.

Service, klantgerichtheid en logistiek (behalve de levertijden).

Tip: Eenzelfde werkwijze afstemmen met de leverancier. De transportkosten stonden volledig los van het totaalbedrag van het meubilair. Het transport moest los betaald worden (cash), het andere deel,... Tip: Eenzelfde werkwijze afstemmen met de leverancier. De transportkosten stonden volledig los van het totaalbedrag van het meubilair. Het transport moest los betaald worden (cash), het andere deel, dus het meubilair, per pin of overschrijving. Ook is het in dit geval handig om alsnog een bevestiging van de levering op de mail te zetten voor de klant, ook met betrekking tot het transport en wat de klant daarvoor nog moet doen.

Ralf

Prettig bedrijf

Mooie priducten in een ongedwingen sfeer, goede service

Segers

Goed geholpen. En fijn meegedacht

Goed meedenken

Alles wat we besteld hebben kwam in gedeeltes binnen. Dan moet je 3x je spullen ophalen, dat vind ik wel jammer.
Het stond wel trouwens netjes klaar als we kwamen

Richard Spaan

Zeer deskundig en vooral heel vriendelijk personeel. En grote keus in stoffen.

Deskundigheid en vriendelijkheid

Melanie Hoogendam

Ik heb mijn bank, keukenstoelen en tv meubel bij pronto wonen vandaan. Heel tevreden met de hulp, uitleg en deskundig advies over de maten, kleuren en indeling van mijn huis.

Klantvriendelijkheid en goede uitleg na vragen over de meubelen. Mooie winkel met veel meubels om inspiratie op te doen.

De gaten voor de poten onder de bank voorboren. Geen random schroefdraad erin zetten die de klant niet gaat gebruiken en daarnaast alsnog moet boren.

Sander van schouwen

Goede service