D. Treuren

Top

Erg vriendelijk en deskundig

Nvt

Reactie Pronto Wonen Volendam:

Goedemiddag familie Treuren, wat zal de hoekbank straks prachtig staan in jullie woonkamer en wat zijn we blij met deze Top review!
Bedankt namens het hele team van Pronto Volendam

Erik

Er wordt alle tijd genomen voor de klant en er wordt meegedacht over de verschillende keuzes en mogelijkheden.

Hi Erik,
Wat leuk om deze review na een tijdje weer eens terug te lezen!!
Hartelijk dank daar voor.
M.v.g. Team Pronto Volendam

Elise Kool

Pronte Volendam

Zeer vriendelijk personeel

Reactie Pronto Wonen Volendam:

Elise, Team Pronto Volendam Bedankt je voor deze leuke review en wenst je veel plezier van je nieuwe bank.

J. Botterman

Super goed en vriendelijk geholpen

Keurige en overzichtelijke winkel. Vriendelijk personeel

?

Reactie Pronto Wonen Volendam:

Wat leuk dat onze vriendelijke collega's (een poosje terug ;-) hebben kunnen helpen met de aanschaf van de nieuwe stoelen.
Bedankt voor Uw mooie review.
Vriendelijke groet: Team Pronto...
Bedankt voor Uw mooie review.
Vriendelijke groet: Team Pronto Volendam

Tim Grootjen

Zeer professionele en goede adviezen gekregen van het personeel (wij werden geholpen door Cornee). Wij hebben uiteindelijk met goeie hulp een super mooie bank gekocht. Wij komen zeker terug voor... Zeer professionele en goede adviezen gekregen van het personeel (wij werden geholpen door Cornee). Wij hebben uiteindelijk met goeie hulp een super mooie bank gekocht. Wij komen zeker terug voor andere accessoires en meubels.

Reactie Pronto Wonen Volendam:

Wat leuk om je schitterende review nog eens terug te lezen.
Hartelijk dank daarvoor
M.v.g. Cornee

T. Van Wees

Top geholpen een goede service en goede artikel kennis

Wat leuk om te horen.
Wij van team Pronto Volendam wensen jullie vele jaren plezier van jullie schitterende bank.

Manon Bloem

Onze ervaring was echt super bij Pronto wonen! Zeker een aandrader om naar toe te gaan!

Deze winkel heeft echt geen zwakke punten, want alles is perfect geregeld!

Reactie Pronto Wonen Volendam:

Wat leuk om te lezen Manon. Dat doet ons goed!
Bedankt voor deze mooie review.
M.v.g Team Pronto Volendam

Richard Werkhoven

Aanschaf bankstel en orientatie op accessoires

Veel en divers assortiment. Ruim tijd nemen voor advies en beantwoorden van vragen. Prettig - normaal - contact met medewekers. Goede sfeer door personeel.

In 'verplichte' winkelroute zouden short cuts welkom zijn. Sec fixed adviesprijzen uit de catalogus aanhouden maakt de winkel uitwisselbaar met anderen.

Beste familie Werkhoven,
Beste familie Werkhoven,
Bedankt voor jullie tips en complimenten. Wij vinden het heel prettig dit te lezen en gaan zeker kijken wat we met deze tips kunnen doen. Graag tot volgende keer!

René Mossel

Goed geholpen

Reactie Pronto Wonen Volendam:

Beste Rene, Dank u wel voor uw reactie.
Wij wensen jullie heel veel plezier met de nieuwe meubelen.

Boxma

Leuk en heel prettig geholpen

We werden erg goed geholpen.

Reactie Pronto Wonen Volendam:

Dankjewel voor de reactie en de gezellige verkoop.
Wij wensen jullie veel plezier met de stoelen.