Kemper

Vriendelijke medewerker

Meedenken

N.v.t.

Gerarda Bloem

Je wordt er heel goed en vriendelijk geholpen, krijgt goede adviezen en uitleg over de meubels enz.

Het personeel weet heel goed waarmee en hoe ze je kunnen adviseren en neemt de tijd om je te helpen bij het zoeken naar alles wat je nodig hebt.

Ik zou het niet weten.

Steur

Leuke winkel. Veel keus

Klantvriendelijk. We werden meteen en goed geholpen

Geen opmerkingen

Karin Raatsie

Goede service, wordt goed geadviseerd.

Advies geven, maar ook alle ruimte geven om zelf rond te kijken.

Geen idee.

Sylvia van Wanrooij

Tijdens de Corona periode zijn we goed geslaagd bij jullie voor een heerlijke bank..

De dame die ons hier wist veel van alle kleuren en mogelijkheden die er waren voor de bank, de bank was snel binnen dus dat was ook top

Dat de bank bezorgen niet compleet bij de prijs in zit .. dat vonden wij wel
Jammer om te horen ,

Familie

Prima geholpen bij het zoeken en vinden naar een nieuwe bank

vakkundige kijk van de verkoopster

Chris Boer

Het was prettig winkelen in Volendam. We hebben een mooie eethoek uitgezocht en de levering was zeer snel. Kortom we zijn erg tevreden.

Klantvriendelijk, mooie meubels, snelle levering, rustige en vriendelijke opstelling

Bij het verwijderen van het verpakkingsmateriaal troffen wij onder de tafel nietjes aan waarmee karton bevestigd zat. Deze nietjes gingen er moeilijk uit en 1 nietje zit nog altijd in de tafel.... Bij het verwijderen van het verpakkingsmateriaal troffen wij onder de tafel nietjes aan waarmee karton bevestigd zat. Deze nietjes gingen er moeilijk uit en 1 nietje zit nog altijd in de tafel. Misschien kan er worden gewerkt met bijvoorbeeld verpakkingstape ipv nietjes.

Het transport regelen was niet erg gemakkelijk aangezien de vervoerder door de drukte moeilijk te bereiken was. Toen hij terugbelde kon hij de spullen wel snel leveren. Misschien kan de winkel iets meer faciliteren in het contact tussen klant en vervoerder.