S.Richardson

Volendam

Erg klantvriendelijk , niet opdringerig maar wel meedenkend.

Nvt

Bootsman

Erg vriendelijk

Thuis bezorgen

kamps

mooie nette winkel

Haan

Goede service, leuk contact met de verkopers, voelt vertrouwd en huiselijk!

Je wordt met rust gelaten, je voelt je niet opgejaagd en er wordt koffie en thee aangeboden! Er wordt met je meegedacht door stalen mee te geven. En in ons geval dus ook een barkruk om thuis uit te... Je wordt met rust gelaten, je voelt je niet opgejaagd en er wordt koffie en thee aangeboden! Er wordt met je meegedacht door stalen mee te geven. En in ons geval dus ook een barkruk om thuis uit te proberen! Top!!

Tip: bij levertijden van 2-3 maanden is wel fijn om tussentijds een update te krijgen over de stand van zaken. Temeer het-niet-vergeten-gevoel!

Melanie

Voor de interieur van mijn nieuwe woning heb ik een 3d-tekening laten maken door Monique. Het enige wat ik moest doen was het doorgeven van mijn stijl voorbeelden van meubels die ik mooi vind. Voor de interieur van mijn nieuwe woning heb ik een 3d-tekening laten maken door Monique. Het enige wat ik moest doen was het doorgeven van mijn stijl voorbeelden van meubels die ik mooi vind.

Bij het zien van de gemaakte 3d-tekening was ik eigenlijk direct klaar. Monique kan zich goed verplaatsen in de klant en dit was ook terug te zien in de tekening.

- Klantvriendelijk
(personeel helpt je graag)
- Eerlijk in adviezen
- Na bestelling heldere communicatie (denk aan eerder geleverde meubels oid)

C. J . Knolle

Mij ervaring met Pronto wonen is perfect.

Ben keurig geholpen alles werd heel goed uitgelegd

Pronto

Vriendelijk

Goed ovrzicht

Linda

Goede service, goede uitleg over de meubels over onderhoud snelle bezorging

Klantvriendelijkheid. Alles willen bewerkstelligen om de klant tevreden te maken

Van den bos

Prima zaak

Service

hoff

Voor de tweede keer bankstelstel ect top

klant vriendelijk goed geholpen

blijf zo doorgaan