Mevrouw Plat

Alle tijd om alles rustig te bekijken. Hele goede uitleg en prima sfeer.

Reactie Pronto Wonen Volendam:

Dank u wel voor uw fijne reactie, Wij wensen u heel veel plezier met de meubels.

nietfeld

Zeer vriendelijk ontvangen,kon rustig rond kijken.

Mark

Fijne winkel met leuk, behulpzaam personeel

Reactie Pronto Wonen Volendam:

Hoi Mark wat fijn om te horen dat je tevreden bent over je bezoek aan ons.
Hartelijk dank voor de review.
m.v.g. Team Pronto Wonen Volendam

kevin plat

Erg Goed

die zijn er niet

Reactie Pronto Wonen Volendam:

Hoi Kevin, wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over ons.
Daar doen wij het natuurlijk allemaal voor.
M.v.g. Team Pronto Wonen Volendam

Smit v Wattingen

Goede adviezen en deskundigheid van diverse personen !

Overzichtelijk winkel en sortering!

Nvt

Jos en Jenny

Hele leuke winkel, zeer vriendelijke en vakkundige verkoopster (Jenny) leeft goed met de klant mee en geeft de juiste adviezen.

Ruime assortiment en zeer klant vriendelijk

Eigenlijk niets

Mol

Slechte ervaring

Koop ontbonden

Bij aflevering, moet je betalen voor uitpakken, als meubel beschadigd is zit je dus weken te wachten op nieuw meubel, terwijl het beschadigde meubel niet opgehaald wordt. Nieuwe meubel nog meer... Bij aflevering, moet je betalen voor uitpakken, als meubel beschadigd is zit je dus weken te wachten op nieuw meubel, terwijl het beschadigde meubel niet opgehaald wordt. Nieuwe meubel nog meer beschadigd . Dus moesten er nu 2 tv meubels terug. En werd koop ontbonden

Belinda van Rijsewijk

Professioneel en zeer vriendelijk geholpen.

Geen opdringerige verkoop praatjes maar door eerlijk en deskundig advies ( door Gracia) hebben wij besloten om bij Pronto een bank te kopen.

Tip: blijf zo doorgaan met de klantvriendelijkheid en wees zuinig op jullie deskundige personeel. Blijf ver van opdringerige verkoop methodes dat heeft ons weerhouden om bij concurrenten te kopen.... Tip: blijf zo doorgaan met de klantvriendelijkheid en wees zuinig op jullie deskundige personeel. Blijf ver van opdringerige verkoop methodes dat heeft ons weerhouden om bij concurrenten te kopen. Nogmaals alle lof voor Gracia, ze is een topper!

Nico

Goed!!

Betaalbaar

Gekochte producten aan huis brengen ipv zelf moeten ophalen !!!!!!!!!