Familie van Toorn

Medewerker die ons op een prettige manier hielp en advies gaf.

Medewerker gaf goed advies, vriendelijk en nam de tijd voor je.

Agnès Hartog

Prima en prettig geholpen. Fijne korting ivm binnenkort uit het assortiment. Alleen raar dat een bezorg bedrijf belde, want wij hadden afgesproken het zelf op te halen met een huifkar van de winkel.... Prima en prettig geholpen. Fijne korting ivm binnenkort uit het assortiment. Alleen raar dat een bezorg bedrijf belde, want wij hadden afgesproken het zelf op te halen met een huifkar van de winkel. We wachten nog op die mail.

Deskundige en prettige verkoopster.

Communicatie over het zelf halen of laten bezorgen.

Beste Agnès,
Beste Agnès,
Bedankt voor het schrijven van deze positieve review! We vinden het fijn om te lezen dat je onze service zo prettig vond. Het kan inderdaad dat er wat miscommunicatie is voorgevallen met betrekking tot de levering. Gelukkig heb je al contact met ons opgenomen zodat we je voorkeur kunnen doorzetten 😊
~Team Pronto Wonen Utrecht online

Annemieke

Vriendelijk, niet opdringerig, duidelijk verhaal.

Pronto Utrecht. Vriendelijk geholpen, met duidelijke uitleg en tips hoe alles thuis in elkaar te zetten. Het vervoersbedrijf (dat los staat van Pronto) Vinam Delivery, heeft na een miscommunicatie... Pronto Utrecht. Vriendelijk geholpen, met duidelijke uitleg en tips hoe alles thuis in elkaar te zetten. Het vervoersbedrijf (dat los staat van Pronto) Vinam Delivery, heeft na een miscommunicatie alles netjes opgelost en zelfs op zondag nog geleverd en afgemonteerd, nadat zij de zaterdag daarvoor met -6 met pech langs de weg kwamen te staan.

Bas Greve

Prettig geholpen

Wist nietdat ik stoelen zelf in elkaar moest zetten.
Had ik het net zo goed bij ikea kunnen kopen.

Koelewijn

Zeer vriendelijk personeel

Baas

Was heel prettig

Wij zijn super netjes gehopen door een verkoopster in Utrecht helemaal niet opdringerig netjes en veel verstand van de producten

van den Tempel

Keurig geholpen

Robin & Vincent

We zijn ongelofelijk fijn geholpen door Rachel in de winkel! We hebben net ons eerste koophuis gekocht en gaan nu ook voor het eerst ons interieur samenstellen. Rachel heeft uitgebreid de tijd... We zijn ongelofelijk fijn geholpen door Rachel in de winkel! We hebben net ons eerste koophuis gekocht en gaan nu ook voor het eerst ons interieur samenstellen. Rachel heeft uitgebreid de tijd genomen om alles uit te leggen en gaf ons de tijd en ruimte om na te denken en ook kostentechnisch dacht ze mee. Ze heeft alle materialen beschreven en ook comfort opties aangeboden. Als je opzoek bent naar een nieuwe bank, dan raden wij Pronto 100% aan!

Klantvriendelijkheid en servicegericht! De bank kon volledig naar onze wens aangepast worden.

Hi Robin & Vincent,
Hi Robin & Vincent,
Zoals we weten zijn jullie natuurlijk druk bezig zijn met het samenstellen van jullie nieuwe droominterieur. En hoe leuk is het dat onze topadviseur Rachèl jullie daarbij heeft mogen ondersteunen! Ze is jullie dankbaar voor al deze sterren ⭐⭐⭐⭐⭐
We hopen dat jullie nog jarenlang plezier hebben van deze nieuwe bank en dat hij prachtig in de woonkamer zal staan 😊
Wie weet tot ziens!
~ Marieke, Team Pronto Wonen Utrecht online

Harmke

Klantvriendelijk, levering duurde te lang

Mooi pand, mooie producten

Leveren wanneer er gezegd wordt dat er geleverd kan worden

Reactie Pronto Wonen Utrecht:

Bedankt voor het delen van je ervaring in onze winkel Harmke!
We hebben je feedback met het team doorgenomen zodat we in de toekomst nog beter en persoonlijker advies kunnen geven!
~Team...
Bedankt voor het delen van je ervaring in onze winkel Harmke!
~Team Pronto Wonen Utrecht online