Alfred

Utrecht

Goed bereikbaar, mooie winkel.

Klaassen

Goed advies

Vriendelijke mensen

Nee

M Hellinga

Top!

Personeel was erg vriendelijk en de uitleg over alles werd zorgvuldig gedaan. Ik had € 10 per stoel teveel betaald en dat werd netjes teruggestort.

Personeel was zeer druk daardoor gehaast. Maar bleef vriendelijk! Misschien een verbeter pintje qua bezetting!

W.S. van Hoeijen

Ons bezoek hebben we als zeer prettig ervaren, we konden heerlijk door de winkel lopen zonder dat ons gevraagd werd of we geholpen wilden worden, een medewerkster zei ons als u onze hulp nodig hebt... Ons bezoek hebben we als zeer prettig ervaren, we konden heerlijk door de winkel lopen zonder dat ons gevraagd werd of we geholpen wilden worden, een medewerkster zei ons als u onze hulp nodig hebt zit ik hier en hoor ik dat graag van u. Deskundig advies gekregen.

Vriendelijkheid

Debbie

Klantvriendelijk personeel, nemen echt de tijd voor je.

Vriendelijk, behulpzaam, meedenken.

Chantal

Prachtige winkel met super personeel

Mooie producten met super kwaliteit

Nvt

De fouw

Prima!

Veel keus

Nee

Reactie Pronto Wonen Utrecht:

Bedankt voor de positieve feedback!

M. Miltenburg

Zeer deskundig en duidelijke service met vriendelijk personeel

Vriendelijk

Reactie Pronto Wonen Utrecht:

Bedankt voor de positieve feedback!

Chantal

Prima geholpen jammer dat er niet een leuk cadeautje werd gegeven zoals bijv een vaas

Vriendelijkheid. Snel geholpen

Iedereen weet dat er mega marge op de producten zitten. Een presentje of iets uit mogen zoeken is wel zo netjes zoals het vroeger ging

Reactie Pronto Wonen Utrecht:

Beste Chantal, wat fijn om te horen dat je prima geholpen bent door ons. Mocht je nog vragen hebben dan kan je ons altijd bellen of mailen.

I en E

Vriendelijk personeel

Deskundig personeel, neemt de tijd voor de klant

Er mag wat meer coulance zijn als er een zeer grote vertraging is van bijna 2 maanden. Wij hebben enkel een cadeaubon gekregen voor accessoires, terwijl wij voor een zeer groot bedrag aangekocht... Er mag wat meer coulance zijn als er een zeer grote vertraging is van bijna 2 maanden. Wij hebben enkel een cadeaubon gekregen voor accessoires, terwijl wij voor een zeer groot bedrag aangekocht hebben, en dan nog kan er niks met de prijs gedaan worden. Vinden wij een beetje jammer en nodigt dus ook niet uit om een volgende keer nog terug te komen.

Beste I en E,
Bedankt voor de review.
Wat vervelend dat uw levering vertraagd is, hopelijk heeft u deze inmiddels mogen ontvangen.
Helaas liggen de meeste redenen van vertraging buiten...
Beste I en E,
Bedankt voor de review.
Helaas liggen de meeste redenen van vertraging buiten onze macht; vertraging in de productie, transport, enz. In de winkel proberen wij rekening te houden met onvoorziene omstandigheden door een indicatieve levertijd aan de klant te geven. Net als u vinden wij het ook erg vervelend als de klant zijn/haar bestelling niet op de aangegeven datum kan ophalen.
Jammer dat u niet meer voor onze winkel zou kiezen door de cadeaubon die wij u hebben aangeboden. Hopelijk mogen wij u toch in de toekomst nogmaals verwelkomen in onze winkel.
Pronto Wonen Utrecht