Levering

Geweldige service heel fijn geholpen niet op opdringerig prijzen keurig beslist een aanrader,

Reactie Pronto Wonen Utrecht:

Bedankt voor deze mooie review Hannie!
We wensen je nog jarenlang plezier van de nieuwe bank 👏🏼😊

Cor en Wil Voorn

Ontzettend prettig geholpen door een jongedame die net in dienst was. Naam helaas vergeten.

Klantvriendelijk en servicegericht. Buitengewoon geholpen. Gastvrij personeel.

Die hebben we niet.

Bedankt voor je review Cor! Fijn dat alles zo naar wens was 😊
We wensen je nog veel plezier toe van de mooie nieuwe eettafelstoelen.

Mevr H Tuinier

Heel prettig om daar te kijken en ook goed geholpen !!

Goede spullen en betaalbaar prima kom zeker weer terug !!

Beste Mevrouw Tuinier,
Bedankt voor deze mooie beoordeling!
Leuk dat wij je mochten helpen met het uitkiezen van de nieuwe eetkamerstoelen, we wensen je er jarenlang plezier van 😊
~...
Beste Mevrouw Tuinier,
Bedankt voor deze mooie beoordeling!

Fam Salawono

Onze ervaring was uitstekend en klantvriendelijk. Wij zouden pronto wonen aanraden.

Klantvriendelijk
Leuk personeel

Bedankt voor deze geweldige beoordeling ✨
We zijn erg blij om te lezen dat jullie ons zouden aanraden!
Nog jarenlang plezier gewenst van deze nieuwe mooie bank 😊
~ Team Pronto Wonen...
Bedankt voor deze geweldige beoordeling ✨
We zijn erg blij om te lezen dat jullie ons zouden aanraden!
Nog jarenlang plezier gewenst van deze nieuwe mooie bank 😊

Henk van Plateringen

Wederom zijn we geslaagd in deze winkel we komen er al jaren. Professioneel personeel, kennis van zaken en een luisterend oor voor de klant. En zeker niet te vergeten het meedenken naar een juiste... Wederom zijn we geslaagd in deze winkel we komen er al jaren. Professioneel personeel, kennis van zaken en een luisterend oor voor de klant. En zeker niet te vergeten het meedenken naar een juiste oplossing. Hou dit vast en je blijft je concullegae voor. Als eigenaar zou ik er alles aan doen om dit personeel te behouden.

Zie boven klant vriendelijk , professioneel, mee denken etc. etc.

Hou dit vast want 1e worden worden is niet zo moeilijk maar in de top blijven is altijd lastig

Beste Henk,
Beste Henk,
Wij vonden het gezellig dat jullie weer in de winkel waren! Altijd leuk om jullie ideeën aan te horen en mee te mogen denken over wat het beste in jullie interieur past. Bedankt voor deze prachtige review 😊👏🏼

De Jong

Gezellige winkel

Laten je rustig je keuze maken..

Reactie Pronto Wonen Utrecht:

Bedankt dat je de tijd nam om ons deze mooie review te geven! 😊✨
We worden blij van je positieve beoordeling.

M. de Kruyff

Prettig geholpen door het personeel. Dachten mee met ons probleem !!

Bezorging op tijd en bij onze nabestelling perfect geholpen.

Reactie Pronto Wonen Utrecht:

Bedankt voor het delen van je recente winkelervaring!
Bedankt voor het delen van je recente winkelervaring!
We vinden het als team ontzettend leuk om te mogen lezen dat je zo positief bent over onze meedenkende service. Wij vonden het gezellig dat jullie er waren en dat we mee mochten denken over de beste opstelling 😊

Lidy van der Schaft

Een fijn professioneel advies en prima resultaat

Mooie meubels, sfeervolle winkel en attente medewerkers

Geen, geloof erin!

Hi Lidy!
Wow een score van 10/10 ⭐⭐⭐⭐⭐
Daar worden we als team ontzettend blij van! Bedankt voor het schrijven van deze positieve review 😊

Mickey Witteman

Fijne winkel.prettig en vriendelijk personeel Veel op voorraad

Jan

Slecht

Geen,

Vraag naar mijn mening als ik m'n bestelling in huis hebt staan.

Beste Jan,
Beste Jan,
Je geeft aan dat je ervaring met onze winkel "slecht" is geweest. Als reden hiervoor geef je aan dat je dit vindt omdat de eettafel nog niet geleverd is. Sommige van onze producten hebben inderdaad een levertijd. Via de mail proberen we je zo goed mogelijk op de hoogte te houden van je bestelling. Zo weet je precies wanneer je de tafel kan verwachten.
We vinden het als team zeer jammer dat je ons hierdoor slecht beoordeeld. Helaas zijn ook wij afhankelijk van de levertijden die onze leveranciers aanhouden.
We hopen dat je toch erg tevreden gaat zijn met de tafel zodra deze geleverd is 😊
~Team Pronto Wonen Utrecht online