P Geers

Utrecht

Service

hajiou

Fijne ervaring, klantvriendelijk en meedenkend.

Klantvriendelijk, verkoopster heeft de tijd voor mij genomen en dacht goed mee. Geen opdringerige verkooppraatjes.

Geen aanbiedingen helaas. Kleurkeuze mag wat meer.

Beste Malika,
Bedankt voor het schrijven van deze positieve review!
We hopen dat de uitgekozen hoekbank prachtig in de woonkamer zal staan en dat je er nog lang plezier van zal hebben!...
Beste Malika,
Bedankt voor het schrijven van deze positieve review!
We hopen dat de uitgekozen hoekbank prachtig in de woonkamer zal staan en dat je er nog lang plezier van zal hebben! 😊

Wallenburg

J. Versteeg

Super vriendelijke beleefd personeel

Gastvrij, niet opdringerig.

Beste Meneer Versteeg,
Bedankt deze positieve beoordeling! Wij vinden het als team erg leuk om te mogen lezen dat je tevreden bent met ons interieuradvies 😊
~Team Pronto Wonen online

J.H. Brouwer

Winkel nodigd zijn eigen uit.

Uitstraling, personeel

Beste Meneer Brouwer,
Fijn om te mogen lezen dat onze winkel goede indruk op je heeft gemaakt en dat onze adviseurs je goed hebben kunnen helpen!

Pronto

Fijn geholpen, mooie banken

Sandra van Engen

Fijn gehlopen

Fijn meedenkend personeel

Farah

Medewerkerster in de winkel was vriendelijk en behulpzaam.

Denken mee en gaven eerlijk advies ipv zomaar iets aan te smeren.

Je moet je pakket zelf ophalen in een magazijn of ontzettend hoge bezorgkosten betalen. Ophalen in de winkel of bezorging zou veel beter zijn voor kleinere pakketten. ( ging om plantentafels € Heel... Je moet je pakket zelf ophalen in een magazijn of ontzettend hoge bezorgkosten betalen. Ophalen in de winkel of bezorging zou veel beter zijn voor kleinere pakketten. ( ging om plantentafels € Heel groot nadeel.

Beste Farah,
Bedankt voor het delen van je positieve ervaring!
We hopen dat de tafeltjes inmiddels een mooi plekje hebben gekregen in de woning 😊

Pronto Utrecht

Fijn geholpen.

Veel mogelijk heden wat betreft bekleding .Vriendelijkemedewerkers.

kanaleneiland

Prima heel dienstvaardig met kunde geholpen

Geeft de klant een vriendelijk advies zonder opdringerig te worden en geeft de klant zeer zeker de ruimte eigen keuze te maken

Het schrijven waarop staat dat je binnen 100 kilometers geen kosten hoeft te betalen klopt niet. Past dit a.u.b. aan

Beste Magriet,
Bedankt voor het delen van je positieve ervaring met Pronto Wonen Utrecht! We zijn erg blij dat je zo tevreden bent met onze service.
Uiteraard hopen we dat, zodra de bank er...
Beste Magriet,
Uiteraard hopen we dat, zodra de bank er in januari is, hij heerlijk zit en je er nog lang plezier van hebt! 😊