Prive

Utrecht

direct meenemen

weet ik niet

Beste JM,
Bedankt voor de mooie review. Wij hopen u snel weer te mogen ontvangen in onze winkel.
Team Pronto Wonen Utrecht

Cathy van Oostenbruggen

Perfect geholpen, goed advies, nemen de tijd.

Alles heel gemoedelijk, totaal niet dwingend wat je veel in andere winkels wel ervaart.

Vooral zo houden!

Beste Cathy van Oostenbruggen,
Bedankt voor de mooie beoordeling. Hopelijk mogen wij u snel weer ontvangen in onze winkel!
Team Pronto wonen utrecht

Patrick

Mooie en nette winkel, veel keus...goede sfeer!

Sfeer en advies, niet opdringerig

Beste Patrick,
Team Pronto wonen Utrecht

Wessels

Prima service

Er werd de tijd genomen voor ons.

nvt

Beste Wessels,
Bedankt voor uw positieve beoordeling. Wij hopen u snel weer te mogen ontvangen in onze winkel.

Rien van der Meer

Prettige ervaring. In Utrecht goed en met kennis van zaken geholpen door vriendelijke verkoper

Kennis verkoper en prijs

Levertijd

Reactie Pronto Wonen Utrecht:

Bedankt voor uw positieve beoordeling. Bedoelt u met 'levertijd' dat u deze onduidelijk aangegeven vond? De status van uw bestelling kunt u op de website van Pronto Wonen vinden. Daarnaast kunt u... Bedankt voor uw positieve beoordeling. Bedoelt u met 'levertijd' dat u deze onduidelijk aangegeven vond? De status van uw bestelling kunt u op de website van Pronto Wonen vinden. Daarnaast kunt u ook onze winkel vragen om in uw order te kijken. Dit kan zowel telefonisch als via de mail.

Ineke

Vriendelijk geholpen.Nemnen de tijd.Bij koop nemen ze de factuur met je door voor je tekent.

Bezorging is super,alles zo goed ingepakt om beschadiging te voorkomen.Bezorging belt 10 min van te voren,heel fijn.

Beste Ineke,
Bedankt voor uw positieve beoordeling. Hopelijk mogen wij u snel weer ontvangen in onze winkel.

Bontan

Mooie meubels en goed advies

Meedenkend

Nvt

Beste Bontan,
Bedankt voor uw positieve beoordeling. Wij hopen u snel weer in onze winkel te mogen ontvangen.

Adrie v d Wijngaard

Vriendelijk personeel . Goed geholpen.

De prijzen zijn laag voor mooie meubels

Enigste nadeel is dat ik heel lang op mijn spullen moest wachten terwijl er wel staat dat het op voorraad is.

Beste Adrie v/d Wijngaard,
Bedankt voor uw positieve beoordeling. Wij zullen uw tip meenemen in onze vergadering.
Met...
Beste Adrie v/d Wijngaard,

Frans van der Meijden

Helaas geen enkel gevoel van inleving

Op dit moment even niet

Empathisch vermogen

Beste Frans,
Beste Frans,
Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend dat u niet tevreden bent over over de klantvriendelijkheid. Kunt u aangeven waar u precies niet tevreden over bent? Onze verkopers doen hun uiterste best om iedere klant van goed en deskundig advies te voorzien.

Team Pronto wonen Utrecht