Hilverts

Ruim opgezet en ruime keus

Goed coronabeleid

Het zou fijn zijn als er iets niet op voorraad is om dan aan te geven of je bij andere vestigingen zou willen kijken. Wij hebben nu stoelen gekocht waar we weken op moeten wachten, terwijl ik later... Het zou fijn zijn als er iets niet op voorraad is om dan aan te geven of je bij andere vestigingen zou willen kijken. Wij hebben nu stoelen gekocht waar we weken op moeten wachten, terwijl ik later op de site zag dat ze in andere vestigingen wel uit voorraad leverbaar zijn. Gebeld naar de vestiging waar we het besteld hadden om de vestiging te willen wijzigen, maar dat doen ze niet. Dat vind ik jammer.

Reactie Pronto Wonen Utrecht:

Beste Dhr. en/of Mevr. Hilverts,
Allereerst bedankt voor het plaatsen van uw feedback. Fijn dat we op de meeste punten een goede score krijgen!
Zoals u misschien niet weet is Pronto Wonen...
Beste Dhr. en/of Mevr. Hilverts,
Zoals u misschien niet weet is Pronto Wonen een franchise formule. Elke vestiging werkt met zijn eigen voorraden en inkoop waardoor het weleens voorkomt dat onze vestiging iets wel op voorraad heeft wat een andere vestiging niet heeft en andersom.
Helaas kunnen wij niet zomaar annuleren wat een klant bij ons besteld omdat wij dit ook bij onze leverancier bestellen.
Ik hoop dat u de situatie begrijpt met deze uitleg. Uiteraard hoop ik dat de stoelen snel binnen zijn voor u!
Team Pronto Wonen Utrecht

J. Ter

Keurig advies en klantvriendelijk

N van Plateringen

Professioneel, klantvriendelijk en servie geriht

Aandacht voor de klant en het meedenken in de oplossing.

probeer dit niveau vast te houden.

Janne

Slechte ervaring met webbestelling

Nvt

Niemand kan mij vertellen hoe ik het product kan retourneren!! Echt slecht, heb meerdere malen gebeld, gechat met de webservice en meerdere e-mails gestuurd.

Petra den Hartog

Prettig, behulpzaam

Inlevingsvermogen

Nvt

Reactie Pronto Wonen Utrecht:

Beste Petra,
Bedankt voor de positieve beoordeling!
Team Pronto Wonen Utrecht

G.van Oeveren

Zeer prettige winkel met goed en deskundig geholpen

assortiment en leuke woon accessoires

geen verbeterpunten

Van de Vrande

Eettafel stoelen gekocht. Prima en persoonlijk geholpen. Goede ervaring.

Kundig en persoonlijk advies

Eerste ervaring aan de kassa (andere medewerker) was onpersoonlijk en zou ik negatief beoordelen. Later kwamen we terug voor stoelen en toen werden we wel goed geholpen

J van kesteren

Alleen maar positiefe ervaringen.

Fijn dat je alles gelijk op kunt halen in het magazijn.

Geen idee.

Cos warmerdam

Je word er vriendelijk geholpen en reageren ook snel op de mail .

Mee denken met de klant.

van de Klok

Fijne winkel, prettig geholpen door medewerkers

Mooie showroom/ winkel

X