TJ Van Dam

We hadden gebruik gemaakt van het gratis en vrijblijvend interieuradvies. Daarvoor hadden we al wel wat georiënteerd maar zonder begeleiding. We hadden vrij snel een goed idee wat we wilden en met... We hadden gebruik gemaakt van het gratis en vrijblijvend interieuradvies. Daarvoor hadden we al wel wat georiënteerd maar zonder begeleiding. We hadden vrij snel een goed idee wat we wilden en met hulp van de medewerker hebben we een kostenplaatje laten opmaken. Uiteindelijk hebben we een aantal meubels aangeschaft.

Groot en divers aanbod

Geen vervoer van meubels dus als klant moeten we zelf een ander bedrijf inschakelen om de meubels te vervoeren.

Schauw

Zeer slechte ervaring kleed besteld en geleverd op het magazijn maar konden ze niet terugvinden in die kleur die we wouden wel in een andere kleur en was niet meer te bestellen ook dan wacht je... Zeer slechte ervaring kleed besteld en geleverd op het magazijn maar konden ze niet terugvinden in die kleur die we wouden wel in een andere kleur en was niet meer te bestellen ook dan wacht je dan 3 weken op en rij je voor niets ?

Koffie is goed

Kom je afspraak na

Goes

Uitstekend.

Zeer goede service. Ruim assortiment. Superleuke meubels

Nvt

Dirk Clarenbach

Mooie meubels, redelijke prijzen

Website, mooie, ruime winkel (Soest)

De diverse filialen zouden samen moeten werken. Ik kijk in Soest (dichtst bij), maar moet bestelling bij filiaal Utrecht (of ergens anders) doen, omdat het niet op voorraad is.
Iets anders: bij...
Iets anders: bij levering ontbraken een set schroeven, dus was ik weer een week verder, voordat ik de volledige set stoelen kon gebruiken.

Pietro

Perfect en prima geholpen

Het communiceren

Geen idee

GM Carelse

Het is een plezierig bedrijf met goede medewerkers die verstand van zaken hebben.

De medewerkers vertellen het juiste verhaal zonder poes pas.

Renate

In 1 woord fantastisch

Geen verkoop praatjes het is wat het is. Niet proberen je meer aan te smeren als je nee zegt

Geen idee was super tevreden

Rowan Timmerman

Vriendelijke, goede en eerlijke advies

Vriendelijk en goed meedenken en vooral EERLIJK

Ec jong-stam

Fantastisch en goede informatie

Meedenkende,en vakkundig

Ik ben ook na de aankoop erg tevreden

Fam de wit Orionstraat 28 Utrecht

Heel goed en netjes

De rustige sfeer en het makkelijk om gaan van ons met u mensen. helemaal toppie.

zo laten is de beste manier om met,
mensen om te gaan.
en vooral de netheid en geduld.
echt geweldig, wij hebben al anderen naar u bedrijf gestuurd. ECHT HELEMAAL NIKS MEE.