T Blijleven

Heel goed

Goed advies, geen verkooppraatjes

Geen ondanks verkeerde levering toch helemaal goed opgelost

Barry

Mijn bank werd geleverd met kapotte poot. Kan gebeuren. Maar de reparatie wordt uitbesteed aan een extern bedrijf met wederom een wachttijd. Eerst 3 maanden op de bank gewacht, daarna nog eens 5... Mijn bank werd geleverd met kapotte poot. Kan gebeuren. Maar de reparatie wordt uitbesteed aan een extern bedrijf met wederom een wachttijd. Eerst 3 maanden op de bank gewacht, daarna nog eens 5 weken op een herstelmoment. Beetje jammer.

Aardige verkoopster.

Genoeg

Beste Barry,
Beste Barry,
Bedankt voor uw review.
Vervelend om te horen dat de bank met een kapotte poot geleverd werd. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Voor reparaties aan banken moet er een extern bedrijf ingeschakeld worden. Helaas hebben zij ook te maken met uitval van personeel door COVID - 19. Hierdoor hebben zij niet altijd op korte termijn plek. Ik snap dat het in uw geval vervelend is hier wederom om te moeten wachten maar helaas kunnen we op dit moment niet anders.
We hopen u alsnog een keer in onze winkel te mogen ontvangen voor een betere ervaring!

John

Prima behandeld alles ging veder ook goed ondanks de Corona tijd

Klant gericht

Bij ons niks aan te merken alleen leertijd was iets langer dan gezegd maar zal wel komen door Corona

Beste John,
Bedankt voor uw positieve review!

n.v.t

Heel slecht

heb ik niet

als de klant aangeeft. woon 6 hoog, lift aanwezig, maar niet wetende of het past. dus 2 bezorgers aanwezig. en dit gebeurd niet? wordt er niet geluisterd naar de klant.
volgende keer denk beter...
volgende keer denk beter luisteren na de klant en behoefte na komen. buiten dat dan niet bereikbaar zijn op zaterdagmiddag!!
heel slecht!

Beste Mandy,
Beste Mandy,
Bedankt voor uw review.
We vinden het erg vervelend te lezen dat u zo'n slechte ervaring met de bezorging heeft. Wat wij tijdens de verkoop altijd aangeven is dat wij een afhaalformule zijn. Bezorging is mogelijk maar wordt gedaan door een extern bedrijf. Dit doen wij niet zelf. We vinden het daarom erg jammer dat hierdoor uw hele ervaring met Pronto teniet gedaan wordt.
We ontvangen graag uw ordernummer om ons hier verder in te kunnen verdiepen.
Uiteraard gaan wij dit opnemen met het externe vervoersbedrijf.

El Barghouti

Uitstekend

goeie communicatie

mensen liever bellen wanneer product binnen is

Floor

Slecht

In de winkel zijn jullie vriendelijk

Als producten toch niet aanwezig zijn in het magazijn (wat afgesproken was en wat uiteraard een keer kan gebeuren), zorg er dan voor dat dit zo snel mogelijk geregeld wordt. En laat vooral jullie... Als producten toch niet aanwezig zijn in het magazijn (wat afgesproken was en wat uiteraard een keer kan gebeuren), zorg er dan voor dat dit zo snel mogelijk geregeld wordt. En laat vooral jullie klant niet constant wachten en valse telefoontjes beloven die niet komen. Wij waren erg blij met onze producten, maar door deze ervaring zijn wij echt niet blij met jullie service!

Beste Floor,
Vervelend om te lezen dat jullie uiteindelijk niet tevreden zijn. Uiteraard ook begrijpelijk na het lezen van jullie review.
Intern is deze klacht opgepakt en zijn we er mee...
Beste Floor,
Intern is deze klacht opgepakt en zijn we er mee bezig. We gaan er vanuit dat dit naar tevredenheid opgelost wordt. Mochten jullie er nog vragen over hebben horen we dat natuurlijk graag.

Rob

Vriendelijke magazijn man

Verwachting omtrent lever moment bij afhalen

J. van Meeteren

Komt de afspraken na zoals overeen gekomen

Goede informatie geven

Wil je het laten bezorgen dan kost dat redelijk wat. Wij hebben geen auto.

Pronte Utrecht

Mijn stoel is niet zwart maar donker blauw.

Niet echt

Communicatie

Beste Mevr. Weidema,
Beste Mevr. Weidema,
Bedankt voor uw review.
Vervelend om te lezen dat het bestelde artikel niet naar wens is. Indien uw stoel echt een andere kleur heeft dan u besteld heeft kunt u het beste een service aanvraag indienen via onze website;
www.prontowonen.nl
Uw aanvraag komt dan direct op de juiste afdeling terecht waarna zij u verder kunnen helpen.
Verder zie ik dat u aangeeft dat onze levertijd ondermaats is. In uw order zie ik dat uw bestelling ruim binnen de aangegeven levertermijn bij ons binnen was. Deze termijn is u tijdens de verkoop benoemt. We snappen uiteraard dat dit lang kan zijn maar is niet iets wat wij u niet verteld hebben.
We verzoeken u contact met ons op te nemen via een service aanvraag zodat we in elk geval met u mee kunnen kijken naar de kleur van uw stoel.

Yvon nieuwerth

Leuk assortiment

Bezorgkosten erg hoog en bezorger noemt lagere bedragen

Beste Yvon,
Bedankt voor de positieve feedback.
Beste Yvon,
Bedankt voor de positieve feedback.
Zoals wellicht ook tijdens de verkoop is uitgelegd is Pronto Wonen een afhaalformule. De bezorgdienst is een externe partij die regelmatig orders van ons bezorgd. Wij hebben geen invloed op hun prijzen. Onze klanten zijn wel altijd vrij om zelf een andere bezorgdienst in te schakelen.
We wensen u veel plezier met uw gekochte meubel(en).
Debbie
Pronto Wonen Utrecht