Pereboom

De levering verloopt erg traag. Het is drie keer uitgesteld en inmiddels is de bank geleverd, maar nu moet ik weer wachten tot de transport service contact opneemt.

Het advies is de winkel was goed, al heb ik mijn bank nog steeds niet

Ik begrijp de vertragingen in deze corona tijd. Ik begrijp alleen niet dat er geen mogelijkheden zijn om direct de bank even op de plaats van bestemming te brengen.

Ellen Reumer

Bestellen ging goed ophalen wat minder

Goed geholpen met bestellen

Ophalen moest ik wel tweekeer vragen om de grote kast met zijn. Tweeën er in te schuiven. Dat was niet zo vriendelijk.

J.A.karreman

Levering is geleverd na 14 weken er was beloofd 6 tot 8 weken. Zonder enig voor bericht werd ons mee gedeeld het is gearriveerd U kunt het komen ophalen. U mag zelf beslissen wat de beoordeling moet... Levering is geleverd na 14 weken er was beloofd 6 tot 8 weken. Zonder enig voor bericht werd ons mee gedeeld het is gearriveerd U kunt het komen ophalen. U mag zelf beslissen wat de beoordeling moet zijn. Produkt voldeed overigens volkomen aan de verwachtingen.

Weinig

Sneller meedelen als produkt niet of later geleverd wordt

B. Moring

Niet heel goed. Wel vriendelijk personeel.

Sortering

Goed informeren over behandelen met textile protect. Als we hadden geweten dat we zelf moesten behandelen hadden we dat niet gedaan. Heel onhandig om in een kamer zoveel te spuiten en een paar uur... Goed informeren over behandelen met textile protect. Als we hadden geweten dat we zelf moesten behandelen hadden we dat niet gedaan. Heel onhandig om in een kamer zoveel te spuiten en een paar uur te moeten luchten. Nu voor 239,70 € !!! zelf de ellende gehad. Beetje jammer.

De Groot

Matig

Winkel advies en beeld was naar behoren

Bezorging een groot drama en levertijd abnormaal lang

Sab

Redelijk

Leuke spullen en af en toe leuke aanbiedingen. Product was op deze locatie niet op voorraad maar alsnog via magazijn binnen 2 dagen beschikbaar.

Bij afhalen ging het niet goed. Er wordt in een map bijgehouden welke klanten die dag spullen komen halen, onze bon zat er niet tussen, dus ‘of ik wel zeker wist dat...’. Ik had gelukkig bewijs en... Bij afhalen ging het niet goed. Er wordt in een map bijgehouden welke klanten die dag spullen komen halen, onze bon zat er niet tussen, dus ‘of ik wel zeker wist dat...’. Ik had gelukkig bewijs en later vonden ze de bon. Vervolgens werd product op de stoep gezet en moest ik het zware grote ding zelf in de auto plaatsen, want vanwege Corona mochten ze niet helpen. Dat de 2 dames zelf wel naast elkaar stonden en ze dus zelf, zonder mijn hulp, mijn product in de auto konden laden, was ook geen optie. Wel waren ze zo vriendelijk om vooral te blijven staan en naar mij te kijken hoe ik stuntelig alsnog het product alleen in de auto kreeg. Hier ben ik niet over te spreken. Tip: geef aan als klanten het product zelf komen halen, dat hulp niet mogelijk is en dat klant zelf hiervoor moet zorgen.

Pronto wonen Spijkenisse

Heel goed in het winkle tijdens het bestellen van het bank , maar nu dat we een problem heeft met ons nieuwe, net binnen bank , hebben we weinig interesse meer , we wachten nog steeds te horen... Heel goed in het winkle tijdens het bestellen van het bank , maar nu dat we een problem heeft met ons nieuwe, net binnen bank , hebben we weinig interesse meer , we wachten nog steeds te horen waneer ons problemen worden gemaakt , dus tot nu niet best

Vriendelijke verkoopsters

Sneller problem oplossen

Nardy Verdam

Matig, meerdere keren mail contact gehad betreftmijn levering die keer op keer uitgesteld werd en meer als 4 maanden geduurd heeft nu. De tegemoetkoming hiervoor is minimaal en niet in verhouding... Matig, meerdere keren mail contact gehad betreftmijn levering die keer op keer uitgesteld werd en meer als 4 maanden geduurd heeft nu. De tegemoetkoming hiervoor is minimaal en niet in verhouding met wat ik besteed heb aan artikelen bij jullie.

Bij aanschaf heeft de dame , Marijke, mij ontzettend goed geholpen.

Maak geen beloftes die je niet waar kan maken en ja corona werkt niet mee maar is niet de oorzaak van alle "problemen" ik werk zelf in de detail handel en weet precies hoe het werkt.

Siegersma

Ruime keus

transport dat je zelf moet regelen.

T.VERSPOOR

Het bijstaan van de klant