Twee nieuwe zitbanken gekocht, vriendelijk personeel bij het kopen, de duurste zittingen genomen, echter na drie maanden zijn de zittingen in die staat dat het wel lijkt of de bank een jaar of acht oud is, tevens één van de rugkussens is na amper twee maanden al geheel ingezakt . Via klantenservice de klachten neerlegt en je krijgt een vulling voor de rugkussens, hetgeen niet het probleem is en dus daardoor niet wordt opgelost. Voor de zittingen mag je gratis een pluizen tondeuse halen. We worden geholpen door een zeer klantonvriendelijke man, die totaal niet geïnteresseerd is in onze klachten. Het voelt zo van, je hebt alles betaald en de rest interesseert ons niet. We kunnen de conclusie trekken, dat Pronto Soest niet luistert en de klachten niet op de juiste wijze behandeld.
In één woord WAARDELOOS !

Bij afhandeling van de klachten zijn géén sterke punten te benoemen.

Goed luisteren naar de klant en de problemen oplossen

Reactie Pronto Wonen Soest:

Goedemiddag,
bedankt voor uw reactie, en onze excuses dat u deze slechte ervaring heeft met onze winkel. Wij willen met alle plezier nog kijken waar wij u nog mee van dienst kunnen zijn.
Wij ontvangen hiervoor graag uw order en klantnummer via de mail zodat wij uw gegevens erbij kunnen zoeken.
Ondanks dit, hele fijne feestdagen gewenst.

Score voor Pronto Wonen Soest: 0.5/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Nee